Dag allemaal,
Dit is mijn eerste post hier op het forum, na dat ik een aantal weken hier regelmatig heb rondgekeken waag ik het nu ook eens een aantal foto's te plaatsen.
De foto's zijn genomen in en rond Avignon (provence) met mijn recentelijk aangeschafte Canon 400D met standaard kitlens (15 - 88 mm ), en verder niet nabewerkt. Dit zijn eigenlijk mijn eerste probeersels met een DSLR.
Alle kritiek en commentaar is welkom, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden,

De beroemde brug

het pauzen paleis

vanuit de pauzen tuin

skyline, iets te flets misschien ?

nogmaals pauzen paleis

uitzicht op Avignon

steegje Avignon
persoonlijk ben ik wel tevreden met 2,3 en 5 ...
Dit is mijn eerste post hier op het forum, na dat ik een aantal weken hier regelmatig heb rondgekeken waag ik het nu ook eens een aantal foto's te plaatsen.
De foto's zijn genomen in en rond Avignon (provence) met mijn recentelijk aangeschafte Canon 400D met standaard kitlens (15 - 88 mm ), en verder niet nabewerkt. Dit zijn eigenlijk mijn eerste probeersels met een DSLR.
Alle kritiek en commentaar is welkom, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden,

De beroemde brug

het pauzen paleis

vanuit de pauzen tuin

skyline, iets te flets misschien ?

nogmaals pauzen paleis

uitzicht op Avignon

steegje Avignon
persoonlijk ben ik wel tevreden met 2,3 en 5 ...
[ Voor 20% gewijzigd door Hurkee op 12-08-2008 20:30 . Reden: foto7 toegevoegd, foto's gelinkt naar groter formaat ]