Oude VGA koeler terugplaatsen, pasta?

Pagina: 1
Acties:

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 18:36
Hey,

Ik zit met een klein probleempje, ik heb de stockkoeler van de 8800GTX vervanagen voor een zalman vf-1000 Led.

Nu ben ik toendertijd zo slim geweest om alle koelpads weg te gooien. omdat ze toch niet meer plakten. Nu kan ik alleen nergens in de shops dit los te koop vinden :S

Nu kan ik de Gpu uiteraard voorzien van AS5, maar is dit ook mogelijk voor de chipset's, mosfets en geheugen? vloeit het dan niet "weg"?

* PSN=Chef_NL** *

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je iets op wilt plakken moet je de Arctic Silver Thermal Adhesive gebruiken. Gewone arctic silver plakt namelijk niet. De thermal adhesive is in feite gewoon een lijm die ook nog eens goed warmte geleid.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

zie onder :p

[ Voor 92% gewijzigd door jdm8 op 12-08-2008 16:23 ]

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Nadeel daarvan is weer dat je het er heel moeilijk weer af krijgt. Ik ken iemand die zo zijn southbridge er af getrokken heeft :p Volgens mij ben je op zoek naar thermal tape. Thermal adhesive (oa. zalman en nexus hebben ditook) koelt beter, nadeel is dat het moeilijker weer te verwijderen is.

Laatst was ik op zoek naar niet plakkende thermal pads, en kwam ik steeds thermal tape tegen, maar u kan ik het nergens terug vinden 8)7 Koop maar gewoon thermal adhesive ;)

Ik weet bijna zeker dat ik edit deed. :?

[ Voor 34% gewijzigd door jdm8 op 12-08-2008 16:29 ]

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 18:36
Thermal adhesive had ik niet zo'n trek in aangezien dat spul mij teveel plakt :P (lees komt soms niet meer los)

Maar jdm8, je bent mn held, het was thermal tape inderdaad silly me. Heb gelukkig wat gevonden:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=342705

bedankt voor je hulp :)

* PSN=Chef_NL** *