Toon posts:

Windows Image ( backup )

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik al die computersoftware problemen hier lees dan is er toch een simpele oplossing en dat is een Windowsbesturing terug zetten met een zelfgemaakte image ( backup ) .
Ikzelf heb een laptop Acer waarop een recovery software is geinstalleerd waarmee je zelf een Image ( backup ) kunt maken zodat overige ingewikkelde software niet meer nodig is om problemen op te lossen .
Want stel voor dat je echt storingen hebt en deze niet krijgt opgelost dan is het terugzetten van Windows XP Image toch de allerbeste manier .
Het beste is om een goede Image te maken de computer helemaal opnieuw te installeren / essentiele updates installeren / belangrijkste programma,s installeren / en dan pas de Image maken .
Trouwens zit deze Recovery software van Acer er gratis op geinstalleerd .

Verwijderd

Dat is een prima oplossing, maar ik los toch eerst liever het echte probleem op alvorens ik naar een image grijp.
een beetje Geek doet het namelijk zelf.
pas als het een onredbare situatie is pakk ik mijn image.
tevens moet je ook nog naast je image een paar goede back ups maken.
Er komt namelijk data bij dat gaat er ook af en updates worden bij gewerkt, die wil je ook op je back up hebben.
DUS.... Back up is niet de beste oplossing.
maar het probleem verhelpen wel.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En bedankt voor de mededeling? :)

Eerlijk gezegd: de meeste mensen hier weten dat ook wel, maar hebben liever hun eigen manier van werken/backups óf gewoon (onterecht of niet) geen vertrouwen in dergelijke meegeleverde software.

Als je hierover een discussie wil starten - prima, maar dan zul je wel veel meer moeten inlezen waarom iemand dat wel of niet doet.
met je huidige startpost is het wel een behoorlijk open deur die je intrapt waar maar weinig echte discussiewaarde in zit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.