Goedemiddag 
Ik ga per 1 oktober starten bij Avanade, als Solution Developer. Het contract heb ik inmiddels al ondertekend, ik kreeg afgelopen vrijdag wat andere documenten die ik ook moest invullen en terugsturen. Een van deze documenten gaat over de collectieve pensioenverzekering, en hier heb ik een vraag over.

Zoals je in het bovenstaande shot kunt zien, kan ik hier e.e.a. aangeven over beleggingen. In de toelichting staat:
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen
Ik ga per 1 oktober starten bij Avanade, als Solution Developer. Het contract heb ik inmiddels al ondertekend, ik kreeg afgelopen vrijdag wat andere documenten die ik ook moest invullen en terugsturen. Een van deze documenten gaat over de collectieve pensioenverzekering, en hier heb ik een vraag over.

Zoals je in het bovenstaande shot kunt zien, kan ik hier e.e.a. aangeven over beleggingen. In de toelichting staat:
Graag wil ik iets meer informatie van jullie... ik heb geen kaas gegeten van pensioenen, maar ik vind het wel belangrijk genoeg om het goed te regelen. Wat adviseren jullie mij om te doen? Ben ik 'verplicht' om hieraan deel te nemen, ben ik verplicht om een eenmalige storting te doen? Wat zijn de beste fondsen om in te beleggen? En wat houden 'Liquiditeiten' eigenlijk in?Gegevens voor de beschikbare premieregeling o.b.v. beleggingen:
- eenmalige storting is mogelijk, met een minimum van € 550,00, zie hiervoor het reglement
- in de keuze van de beleggingsmix s.v.p. opletten dat altijd gekozen wordt in veelvouden van 5% en de totale beleggingsmix optelt tot 100%
- Indien geen keuze wordt gemaakt door de deelnemer, zal Fortis ASR ervan uitgaan dat 100% Pool Liquiditeiten is gekozen;
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen
We are shaping the future