Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
elke verlichting buiten het standaard verlichting pakket van de auto is ten strengste verboden en kan je een hoop geld aan boetes opleveren!
niet om je meteen bang te maken ofzo hoor
wat wel mag is de verlichting aan als je geparkeerd staat (dus niet stilstaan voor verkeerslicht).
Geloof mij, ik heb er ervaring mee
[ Voor 40% gewijzigd door KatirZan op 12-08-2008 14:54 ]
Wabbawabbawabbawabba
Model S Plaid | W220 S500 | L322 4.4(M62) | E46 330 | E53 3.0i
Verwijderd
Irritant dat die blauwe petjes zich er zo druk om maken, ze hadden het ook kunnen verbieden als je dusdanig felle verlichting gebruikt in de plaats van simpele sierverlichting wat de auto beperkt versiert zodat het geen rijdende discobal wordt..
Dan houdt het helaas op...
Nogmaals bedankt voor het besparen van boetes
Die boetes zullen namelijk ook niet bepaald mals zijn.
Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
De reden dat het verboden is, is omdat het hinderlijk is voor het overige verkeer, het kan voor verwarring zorgen en daardoor gevaarlijke situaties opleveren (aldus Koos Spee).
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
[ Voor 14% gewijzigd door Sprite_tm op 12-08-2008 15:35 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Zyppora op 12-08-2008 15:27 ]
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Waar leg je dan de lat? Nu is het simpel: geen extra verlichting, klaar. Geen gezeur met wat mag wel, en wat niet. Ik vind het een goede regel, ik zie de behoefte niet om extra verlichting aan te brengen. Vind het wel raar dat vrachtwagens gedoogd worden, dat is een beetje scheef natuurlijk.jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:16:
Oke, bedankt voor jullie reacties.
Irritant dat die blauwe petjes zich er zo druk om maken, ze hadden het ook kunnen verbieden als je dusdanig felle verlichting gebruikt in de plaats van simpele sierverlichting wat de auto beperkt versiert zodat het geen rijdende discobal wordt..
Nogmaals bedankt voor het besparen van boetes.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Velleman (verkrijgbaar bij Conrad) heeft hier relatief simpele zelf-soldeer moduletjes voor.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Niet irritant, prettig. Het leidt (net als onnodig mistlicht en grootlicht) af.jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:16:
Oke, bedankt voor jullie reacties.
Nogmaals bedankt voor het besparen van boetes.