Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDF] Online PDF Editor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er ook een 'Online PDF Editor' die pdf-pagina's kan roteren? Ik kan hier op mijn werk namelijk geen software installeren. En de Adoba Acrobat Reader, waar ik hier wel over beschik, kan wel roteren, maar het vervolgens niet opslaan...

PDFHammer.com is een handige editor, maar die kan niet roteren. Ik heb me rot gezocht, maar ik kan verder echt niets vinden. Iemand die er toevallig van weet? Of bestaat er een andere oplossing?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

http://www.brothersoft.co...erver-download-71441.html

Command line programma. Krijg je zoiets als:

RotatePagesPdfSrv.exe in.pdf out90all.pdf /p1-4 /r90

misschien kan je er iets mee.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hang er een (bijv PHP) scriptje omheen en je bent er inderdaad. Dat zal je zelf moeten doen, maar is triviaal met een handleiding er naast. Denk wel een beetje aan beveiliging als je zelf een webserver gaat inrichten :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, maar de server hier op m'n werk pikt dat programma niet... Het lijkt erop dat het puur online moet zijn (net als PDFHammer).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 12:17 . Reden: aanvulling ]

Verwijderd

Topicstarter
Somebody, anybody ... ?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

offtopic:
Waarom is dit belangrijker dan de topics van andere, waarom heeft het zoveel haast dat je niet gewoon 24 uur kan wachten voor je het topic onder de aandacht 'schopt'?
Ajb voortaan een beetje geduld hebben en pas na 24 uur zo schoppen. Dat zou je na 6 jaar moeten weten ;)

Maar JohnD plus mijn tip = een volledig webbased oplossing. Moet je wel zelf omheen bouwen. Laat een PDF uploaden, roep met PHP de draaier aan, retourneer het resultaat. Een kind kan (met een PHP-for-dummies-boek in de hand) de was doen.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 12-08-2008 16:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat 'Command line programma' moet je wel degelijk op je computer installeren..

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Nee hoor, gewoon kopieren. Ik heb het zojuist geprobeerd en downloaden, uitpakken, example.bat openen, klaar. Je moet het wel op de server zetten en er code omheen bakken. Maar dat lijkt me geen probleem (als je een server hebt waar je ASP.net / PHP / whatever mag draaien, al was het maar thuis).

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

Inderdaad gewoon even uitpakken en je kan er mee werken. Als je niet teveel pagina's hoef te verwerken dan kan je dit gewoon doen door de example.bat aan te passen.

En anders moet je ergens op een server even iets maken.

edit:
Misschien even een domein reggen en er een mooie pagina van maken? Denk dat meer mensen dit wel handig vinden :+

[ Voor 21% gewijzigd door JohnD op 13-08-2008 08:38 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-11 15:45
Kan dit niet op Scribd? Of zitten daar nadelen aan?

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 10:41
kijk eens op www.portableapps.com daar hebben ze gratis apps die je niet hoeft te installeren
Die kun je runnen gewoon vanuit een folder of usb stick.

Verwijderd

Topicstarter
Japius schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:42:
Kan dit niet op Scribd? Of zitten daar nadelen aan?
Ik heb me daar aangemeld en het PDF-document ge-upload. Er bestaat echter geen functie waarmee ik de pagina kan roteren.
technonose schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:51:
kijk eens op www.portableapps.com daar hebben ze gratis apps die je niet hoeft te installeren
Die kun je runnen gewoon vanuit een folder of usb stick.
Dit was dé oplossing. Dankjewel! Ik heb PDFTK Builder gedownload. Een handig programma, waarmee je o.a. PDF-pagina's kunt splitten, beveiligen, roteren en vervolgens opslaan (ook niet onbelangrijk).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 13:44 . Reden: oplossing gevonden ]

Verwijderd

Je kan het toch ook doen zonder progje
CTRL SHIFT en + teken zo kan je dit roteren
eenmaal geroteerd ga je in adobe reader naar OPTIES boven in de balk
Daar kies je selecteren zoomen en dan momentopname
ga met je muis over het adobe document het word geselecteerd
Kies dan bestand
nieuw van klembord en je kan dit dan opslaan

hopelijk heb je er iets aan
Pagina: 1