Toon posts:

Aldi GPS

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

Verwijderd

Topicstarter
Bij aldi hebben ze vanaf morgen weer een mooie aanbieding:

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_33/OFF01.SHTML
http://www.medion.de/ms/aldi/md97010/be_nl/flash.html

Afbeeldingslocatie: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_33/BILD01K.JPG

Mobiel GPS navigatiesysteem

400 MHz Samsung processor
3,5" LCD-touchscreen (= ca. 8,9 cm beeldschermdiagonaal)
1 GB intern geheugen
gebaseerd op Win CE 5.0
kaartmateriaal (Q4/2007) voor West-Europa* deels voorgeïnstalleerd
GoPal Navigator ME 4.5A: grensoverschrijdende navigatie binnen Europa
Travel Guide met informatie over verschillende Europese steden
weergave van verschillende "Points Of Interest" zoals ziekenhuizen, tankstations, enz.
TMC (Traffic Message Channel) voor informatie over files en het automatisch berekenen van een alternatieve route
Picture Viewer
wekfunctie
aansluitingen: SD/MMC, mini-usb en stereo koptelefoon
toebehoren: autohouder met zuignap, 12 V autolaadkabel en 230 V adapter, USB-synchronisatiekabel
gewicht: 157 g
afmetingen: 91 x 88 x 22 mm
3 jaar garantie, incl. 0,05 EUR Recupel

Dit voor 129euro

Mijn vraag is nu, zou het mogelijk zijn om appart Tomtom navigator aan te schaffen en te installeren op dat apparaatje? Dit omdat de gps software die nu geinstalleerd is niet zo duidelijk is denk ik, als ik foto's opzoek.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zit in het verkeerde forumdeel, kijk eens in Accessoires en GPS-Navigatie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

over het alemeen is het nogal kansloos,zoiets gaat niet werken waarschijnlijk,leg een paar tientjes bij en je hebt een normale tomtom die wel goed werkt.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Waarom zou het niet goed kunnen werken? Ok, voor die prijs kan het zijn dat het kaartenmateriaal wat verouderd is en de software zal misschien ook wat minder intuïtief werken maar daar betaal je dan ook voor. En wie weet werkt het allemaal beter dan verwacht.

Overigens heb ik zelf ook TomTom op mijn PDA en ik ben daar zeer tevreden van maar er is een wereld buiten TT ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:17:
over het alemeen is het nogal kansloos,zoiets gaat niet werken waarschijnlijk,leg een paar tientjes bij en je hebt een normale tomtom die wel goed werkt.
waarom niet?

jij bent zeker ook een figuur die zegt;
een medion pc werkt gewoon niet

wat een onzin, net alsof je het ding uitpakt en er niks gebeurt....

dit ding zal prima werken, maar wss is de kwaliteit minder dan een tomtom, hoewel tomtom's nou ook niet echt geweldig zijn.

tomtom heeft wel als voordeel dat ze in gebruikt echt makkelijke zijn dan een jip en janneke boekje, dat is een afweging. ook de snelheid van GPS ontvangen vind ik op de tomtom een stuk sneller.

Er is ooit een onderzoek geweest van kassa, misschien kan je die zoeken en heb je er wat aan.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Kijk hier eens... Accessoires en GPS-Navigatie

Daarnaast denk ik eigenlijk niet dat het nodig is om dit met ons te delen. Iedereen krijgt die folder toch wel binnen, en als ze die niet krijgen si het hun schuld dat ze een sticker op de brievenbus hebben ;)

Deze gaat op slot aangezien het niks toevoegt op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.