Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja, er staan nu een keer een boel boeken in de Pricewatch die in de regel voor onze doelgroep wellicht minder interessant zijn dan de software. Dat wil niet zeggen dat ze niet bij de search naar voren zouden moeten komen. Daarbij moet ik je gelijk geven dat het bij een search op dit niveau best handig zou zijn de categorie aan te geven, daar is de search op dit moment echter niet op gebouwd.
Een mogelijkheid zo zijn om in de naamgeving van boeken op te nemen dat het om een boek gaat, maar dat zou je dan ook op minder gewenste plekken terug zien. Ik ken dit probleem al langer en laat het dan ook mooi op mijn todo staan, tot die tijd lijkt het mij handig om gewoon niet in de gehele pricewatch te zoeken, maar de search zo aan te passen dat alleen op software gezocht wordt. Die functie hebben we immers niet voor niks
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
Een mogelijkheid zo zijn om in de naamgeving van boeken op te nemen dat het om een boek gaat, maar dat zou je dan ook op minder gewenste plekken terug zien. Ik ken dit probleem al langer en laat het dan ook mooi op mijn todo staan, tot die tijd lijkt het mij handig om gewoon niet in de gehele pricewatch te zoeken, maar de search zo aan te passen dat alleen op software gezocht wordt. Die functie hebben we immers niet voor niks
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
Mischien doe ik dan wat fout, maar ik kies toch netjes Officesoftware & Suites uit de Software categorie?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je met de zoekfunctie in categorieën "software" selecteert zou je de resultaten moeten krijgen zoals Jimp zegt:
Resultaten met "software"
Als je in de categorieën Officesoftware & Suites selecteert zou je het volgende moeten krijgen:
Resultaten met Officesoftware & Suites
Kennelijk heb je met de link die je in de startpost heb gezet of vergeten de categorie te selecteren of er is iets anders misgegaan.
Resultaten met "software"
Als je in de categorieën Officesoftware & Suites selecteert zou je het volgende moeten krijgen:
Resultaten met Officesoftware & Suites
Kennelijk heb je met de link die je in de startpost heb gezet of vergeten de categorie te selecteren of er is iets anders misgegaan.
't Staat nog wel op mijn todo om de categorienaam oid te verwerken in die resultaatlijst, aangezien zo niet heel erg duidelijk is of je nou een boek of een stuk software bekijkt.
Lijkt er inderdaad op dat ik iets fout deed met het selecteren van de categorie (ik heb geen catID in mijn URL).
Toch wat minder erg dan dat ik dacht
Toch wat minder erg dan dat ik dacht
Pagina: 1