Hallo, ik heb thuis een draadloos netwerk via een Draytek router. Een DELL XPS laptop, alsmede mijn Blackberry 8120 telefoon werken daar feiloos op. Als ik echter met mijn DELL D610 van de zaak draadloos wil werken gebeurt het volgende: Netwerk wordt prima gezien en hij connect prima, maar dan verschijnt het draadloos icoontje onderin met het lopende gele bolletje (IP adres verkrijgen) en na enige tijd krijg ik een foutmelding dat ik geen IP adres krijg.
Ik werk nu op het onbeveiligde netwerk van mijn buurman (...) op de D610 en dat gaat prima, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook in hotels e.d. heb ik geen probleem.
Ik heb vorige week het spul opnieuw geconfigureerd, met nieuwe sleutels, etc en toe werkte alles. Nadat ik mijn D610 heb afgesloten en opnieuw opgestart heb ik mijn IP probleem weer terug. De andere laptop en GSM werken nog steeds goed...
Iemand een idee?
Ik werk nu op het onbeveiligde netwerk van mijn buurman (...) op de D610 en dat gaat prima, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook in hotels e.d. heb ik geen probleem.
Ik heb vorige week het spul opnieuw geconfigureerd, met nieuwe sleutels, etc en toe werkte alles. Nadat ik mijn D610 heb afgesloten en opnieuw opgestart heb ik mijn IP probleem weer terug. De andere laptop en GSM werken nog steeds goed...
Iemand een idee?