Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Tekstballonnen probleem

Pagina: 1
Acties:

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:53
Ik heb eens in de zoveel tijd een heel gek probleem. Meer een irritatie eigenlijk, maar okay.
De tekstballonnetjes in Windows XP worden niet altijd goed weergegeven, zie het screenshotje voor meer duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/14nif49.jpg

Zoals je ziet valt het ballonnetje achter de taakbalk. Dit vind ik zeer irritant, dus ik zou heel graag willen weten wat hier het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen.
Na een reboot is het probleem weg trouwens, maar ik zou toch graag weten wat het veroorzaakt en hoe ik het kan voorkomen, aangezien ik mijn laptop weinig reboot.

Ik gebruik Windows XP SP3. Ik gebruik overigens geen Transbar, wat het probleem eventueel zou kunnen veroorzaken.

Hartelijk dank. :)

[ Voor 13% gewijzigd door RnB op 11-08-2008 23:46 ]

Verwijderd

Een ballon ziet er uit als een ballon of 'balloon' (zoals de automatische Windows Update of veiligheids instellingen laten zien bijvoorbeeld). Wat je screenshot laat zien is een tooltip.

En het probleem is niet zo uniek dan je in eerste instantie dacht.

Je zult wel een programma hebben draaien of gedraaid dat klote om gaat met de forms on top functies/api's oid, restart van explorer.exe of Windows zou de boel vaak weer normaal moeten maken. Of taakbalk misschien even verplaatsen/slepen naar een andere kant van het scherm en weer terug zetten? Of een optie wijzigen bij de eigenschappen van de taakbalk, zorgen dat de toepassen button actief wordt en daar op drukken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 23:56 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:53
Ah kijk, hartelijk dank voor de informatie!
Had misschien toch even op google moeten zoeken, maar ik dacht idd dat het niet vaak voorkomt.

Het enige wat ik zo te lezen kan doen, is rebooten of explorer.exe opnieuw opstarten, net zoals je zei.
Nogmaals dank. :)