Het is de bedoeling om volgende week 5 TV's in een appartement te voorzien. Nu wil ik het graag meteen goed aanpakken zodat alle 5 TV's acceptabel signaal zullen krijgen. Er komt dus een signaalversterker tussen. Ik heb even wat rondgezocht op internet en heb nu het volgende in gedachten, maar aangezien ik totaal geen verstand van zaken heb wil ik het toch graag even laten checken door mensen die er wat meer verstand van hebben.
Waar het signaal binnenkomt, wil ik meteen een Hirschmann GHV 20M antenneversterker plaatsen. Vervolgens wil ik 3 TV's direct vanaf de versterker verbinden en de laatste poort wil ik eerst een splitter tussen zetten en vervolgens 2 TV's mee verbinden.
Ik heb even proberen te bedenken wat ik dan allemaal nodig heb en ben op het volgende uitgekomen:
- 1x Hirschmann GHV 20M antenneversterker
- 1x Splitter met F-connectors
- 9x F-connectors
- 6x coax-stekker
- 1x coax-kabel met voldoende lengte (en die in stukjes knippen)
Zie onderstaande tekening voor een beter inzicht (wel wat slordig helaas).
Waar het signaal binnenkomt, wil ik meteen een Hirschmann GHV 20M antenneversterker plaatsen. Vervolgens wil ik 3 TV's direct vanaf de versterker verbinden en de laatste poort wil ik eerst een splitter tussen zetten en vervolgens 2 TV's mee verbinden.
Ik heb even proberen te bedenken wat ik dan allemaal nodig heb en ben op het volgende uitgekomen:
- 1x Hirschmann GHV 20M antenneversterker
- 1x Splitter met F-connectors
- 9x F-connectors
- 6x coax-stekker
- 1x coax-kabel met voldoende lengte (en die in stukjes knippen)
Zie onderstaande tekening voor een beter inzicht (wel wat slordig helaas).