Ik heb op 19 juli via eBay een iPod Nano gekocht en gelijk via PayPal betaald. Van de verkoper helemaal niks gehoord, zelfs na meerdere mails met daarin de vraag wanneer ik het ongeveer kan verwachten, of het ongeveer verstuurd wordt in verband met een cadeautje.
Toen kreeg ik op 2 augustus het volgende mail van Paypal:
)
Het is deze verkoper: solefood308
Toen kreeg ik op 2 augustus het volgende mail van Paypal:
Dus de zender zal ooit het pakketje versturen, USPS heeft alleen maar ontvangen dat het zal gebeuren maar nog niks concreets is gebeurd. Ik ben even op eBay wezen kijken bij de feedback van de verkoper en zag opeens de laatste maand een paar meldingen van "object never received", etc. Hierop een boos mailtje gestuurd met dat ik hem nog wat uitstel geef maar een week later toch de koop ontbind en hem aanmeld bij eBay/Paypal. Uiteraard wel een antwoord ontvangen hierop (hoe vreemdStatus: Electronic Shipping Info Received
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on August 2, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Ik heb het hierna bij hem aangekaart dat de status bij USPS nog steeds niet veranderd is. Zijn antwoord hierop was:First I'd like to apologize for my tardiness and any inconvience I may have caused you. I have been backed up lately. Your iPod was sent on Sat. 8/2. It may take a little longer to arrive since it's overseas.Again I apologize.
Moet ik dit nu vertrouwen en wachten? Hoe lang wachten? Of zal ik alles maar annuleren? Heeft iemand hier ervaring mee?The status doesn't change until a delivery or attempted delivry changes.
Het is deze verkoper: solefood308
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge