Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de Touch pro gaan aanschaffen (pda functie, internet en navigatie) en ben nu aan het kijken naar een provider. Ik ga geen zware zaken doen: af en toe internet (bijv bankieren/beleggen, verkeer, nieuws) en email. hoef ook geen grote belbundel (heb nu prepaid)

Ik woon in limburg; om die reden lijkt een netwerk van KPN me prettig, omdat die doorgaans de beste dekking in nederland (en de grenzen) hebben. Op het forum ben ik nog niet veel info over KPN tegengekomen

Nu valt de snelheid van kpn / hi me tegen (128 Kbps downstream en 64 Kbps upstream) tov telfort (tot 768), T mobile (tot 388) en helemaal tov vodafone (tot 3600). In totaal is de kpn / hi combinatie ca 100 euro goedkoper dan de andere aanbiedingen.

Hoe werkt de snelheid van Hi / KPN? Hoe groot is de kans dat de kpn de snelheid gedurende de abbonementsperiode gaat verruimen.
Wat zijn de ervaringen met andere providers in limburg?

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 12:32
T-Mobile biedt voor het standaard Web 'n Walk abo (9,95 p/m) niet 388 kbps! Dat is namelijk 128/32.

Voor de hogere snelheid moet je 19,95 betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door HendrikN op 11-08-2008 22:07 ]

Verwijderd

Ik vraag me ook af waarom die snelheden per provider zo veel verschillen, en hoeveel er van de maximale snelheden van providers daadwerkelijk bereikt kan worden. Zo bleek iemand in het "Hoe snel is jouw mobiele dataverbinding" (of iets dergelijks) topic met Orange ver boven de maximum snelheid uit te komen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer je geen zware gebruiker bent, maakt de snelheid niet zoveel uit, voor bankieren, nieuws, weer etc. is het altijd wel voldoende.
In jouw geval zou ik inderdaad bij KPN blijven, als hoofdnummer (abo) heb ik dat ook, met mijn reserve abo (Orange, nu T-Mobile) en reserve prepaidje (T-Mobile) zit ik hier in Sittard regelmatig op T-Mobile Duitsland. Dan kan ik wel prima bellen, maar dat is natuurlijk niet echt de bedoeling.

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 12:32
Mwha, ik heb op 't moment T-Mobile Web 'n Walk, en voor "normaal" surfen is het toch wel erg langzaam. Voor het checken van de email maakt het allemaal niet uit, maar het is wel lekker als bijv. tweakers met een paar sec. is geladen.

Verwijderd

Topicstarter
hoe is vodafone in limburg?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Op de meeste plaatsen goed tot zeer goed, in grensgebieden soms wat zwakker.
Koop anders eens een Vodafone prepaid simmetje en test het zelf op de plaatsen waar je het meeste komt, nog altijd de veiligste methode.
Pagina: 1