Vandaag heb ik een nieuwe geluidskaart aangeschaft, omdat ik naast mijn boxen ook een microfoon wilde aansluiten op mijn computer, iets wat niet lukte met mijn standaard geluidskaart.
De boxen doen het prima, als ik echter mijn microfoon aansluit op de daarvoor bestemde poort, dan wordt het geluid wat ik maak met de microfoon afgespeelt op de boxen.
Mijn vraag is dus hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn microfoon zich niet meer op mijn boxen afspeelt.
Ik heb voor de oplossing er al flink op los gegoogled en heb wel vergelijkbare problemen gevonden maar niet dé oplossing, ik heb daarnaast een vista 64bit systeem.
alvast bedankt!
- geluidskaart (Sweex 5.1 surround sound kaart)
- boxen (Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6800)
- microfoon (Trust 610 Silverline Compact Headset)
De boxen doen het prima, als ik echter mijn microfoon aansluit op de daarvoor bestemde poort, dan wordt het geluid wat ik maak met de microfoon afgespeelt op de boxen.
Mijn vraag is dus hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn microfoon zich niet meer op mijn boxen afspeelt.
Ik heb voor de oplossing er al flink op los gegoogled en heb wel vergelijkbare problemen gevonden maar niet dé oplossing, ik heb daarnaast een vista 64bit systeem.
alvast bedankt!
- geluidskaart (Sweex 5.1 surround sound kaart)
- boxen (Trust 5.1 Surround Speaker Set SP-6800)
- microfoon (Trust 610 Silverline Compact Headset)