Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin woont in Amerika, en SMS berichten daarheen sturen si zowel duur als onbetrouwbaar... ze komen de helft van de tijd niet aan. Zij heeft een iPhone, maar ik heb liever niet zo'n groot apparaat in mijn zak, en ze zijn erg duur. Weet een van jullie wellicht een mobiele telefoon die ik tweedehands kopen kan die applicaties kan draaien die altijd aan staan, zodat ik met Fring of Nimbuzz contact met haar kan onderhouden zonder de hele tijd een programma te moeten opstarten om bereikbaar te zijn? Ik heb nu een Nokia 2630, maar die kan dus alleen maar 1 ding tegelijk.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 11-08-2008 23:29 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:03
alleen Windows Mobile phones houden applicaties "levend" ook al sluit je ze af. een hoop telefoons doen dat. probleem de internetverbinding, die kost knaken.

loop even langs je telefoonwinkel in de buurt en laat je de kosten vertellen :)

you had me at EHLO

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Als zij een iPhone heeft, is e-mail dan geen oplossing? Waarom moet het een always-on applicatie zijn? Vrijwel iedere telefoon heeft tegenwoordig toch wel een e-mail client? Echt handig werken ze vaak niet, maar lijkt me wel een stuk betrouwbaarder dan sms...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon emailen? Niet te moeilijk willen doen, email op de iphone werkt prima en op elke smartphone die je hier kan kopen werkt dat ook prima. Heb je uiteraard wel een data-abo voor nodig want anders krijg je een flinke telefoonrekening :p

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al een doorlopende data abbonement.

Probleem met email is dat bij wat ik tot nu toe gezien heb er geen echte melding binnenkomt als er een mail binnenkomt zoals bij SMS. Daarnaast is het natuurlijk zo dat er ook nog een heleboel andere emails komen op een dag, en daar hoef ik niet mee lastig gevallen te worden...

misschien is een aparte email account wat. Hoe werkt dat op een iphone? Kan je verschillende accounts verschillende alert-levels geven?

Sorry, ik ben niet zo bekend in deze wereld van telefoons.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gewoon via livemessenger(msn) zowel de webbased als de applicatie hebben vrienden van me geen problemen mee(ik heb alleen ervaring met de webbased) :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
Okee, maar dan moet die dus wel altijd aan staan, en dat kan mijn telefoon dus niet.

Ik heb even de email-suggestie bekeken en dat is inderdaad een goeie. Het is wel zo dat mijn telefoon minimaal 5 minuten wacht tussen berichten checken. Daar is op zich mee te leven, maar sneller zou fijn zijn. Als er telefoons zijn die gemaakt zijn om altijd verbinding met internet te hebben (en dus ook hun batterij), die misschien iedere minuut kunnen checken, dan komt het al dicht bij SMS in de buurt.

Maar welke telefoons zijn dat?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:26:
Okee, maar dan moet die dus wel altijd aan staan, en dat kan mijn telefoon dus niet.

Ik heb even de email-suggestie bekeken en dat is inderdaad een goeie. Het is wel zo dat mijn telefoon minimaal 5 minuten wacht tussen berichten checken. Daar is op zich mee te leven, maar sneller zou fijn zijn. Als er telefoons zijn die gemaakt zijn om altijd verbinding met internet te hebben (en dus ook hun batterij), die misschien iedere minuut kunnen checken, dan komt het al dicht bij SMS in de buurt.

Maar welke telefoons zijn dat?
Dat zijn dan o.a. de BlackBerries en iPhones. Waar jij naar op zoek bent is push e-mail. Op de iPhone is dit mogelijk (met firmware 2.0, ook beschikbaar voor de eerste generatie iPhone). In het geval van de iPhone schijnt het echter erg slecht te zijn voor je batterijduur, hoe dit met Blackberries en andere push-enabled phones zit weet ik niet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

webbased chat? weet niet hoeveel MSN aan dataverkeer verbruikt, maar dacht dat een webchat bizar weinig gebruikte (zeker als je een mobiel versie neemt).

Zelf heb ik MSN op mijn mobiel, werkt ook best goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2008 00:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:03
windows mobile geeft mij een melding als ik nieuwe email heb :)

you had me at EHLO

Pagina: 1