• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:25
In maart vorig jaar heb ik een dvd recorder van philips gekocht namelijk de dvdr3380.
Hij heeft weinig opgenomen en hij gaf opeens de melding startup.
Kreeg hem niet meer normaal uit met de knoppen en dacht dan maar de stekker eruit en een minuut later er weer in. Toen was hij dus dood... :(
Het display geeft niets meer aan en alleen het beeld van mijn tv springt op blauw als ik hem aan zet.
Daar wordt je dus niet vrolijk van.

Nu heb ik geen garantie meer op de dvd recorder maar ongeveer een jaar en 5 maanden vind ik toch wel erg kort voor zo'n apparaat.
Zelf zat ik te denken om naar de winkel te gaan om te proberen dat ze hem gaan repareren of dat ik geld terug krijg voor een ander minus de afschrijving.
Hoe kun je zoiets het beste aanpakken en heeft zoiets zin?

Op verschillende fora heb ik verhalen gelezen dat Philips een soort van regeling aanbied dat je een flink bedrag moet bij leggen terwijl je bij een internet shop voor 10 euro meer dezelfde recorder hebt.
Daar zit ik dus niet op te wachten.

De dvd recorder heb ik bij de Mediamarkt gekocht en ik weet dus ook niet hoe het daar in zijn werk gaat. Dus als iemand nog tips heeft.
Vind het nogal zonde om hem zomaar in de container te gooien.
Het was niet de duurste maar ik betaal geen 130 euro voor 1 jaar en 5 maanden.

Ondertussen staat hij maar als opvulling in mijn kast . 8)7
heeft iemand al een keer zoiets meegemaakt? en hoe ging de afhandeling in zo'n zaak?