leuk, maar veel tekst, simpelheid is vaak beter......
( niet dak beter kan maar je wilde reactie.....)
( niet dak beter kan maar je wilde reactie.....)
Verwijderd
Verwijderd
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
tuurlijk kan dat weg ...Op vrijdag 02 maart 2001 09:39 schreef oVeRLoaD het volgende:
bij CBA's shirt:
ik spot net dat er onder die koe op je borst staat 'Get the client!'
kan dat niet weg?
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Op zaterdag 03 maart 2001 02:09 schreef MarcyDarcy het volgende:
^^
Laten we elkaar geen mietje noemen.....we (jullie) zitten nu allemaal mooie ontwerpen te maken, maar is het niet mogelijk om de ontwerpen van de casebadges (ongeveer 52) te bekijken en daar de mooiste van in t-shirt vorm te plakken
Er zaten namelijk hele mooie tussen (zie ook die wallpaper wan MiWa-r
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Die 2e is erg netjesOp woensdag 28 februari 2001 13:37 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
sjah vreemdgisteravond (of eerder vanochtend)deden ze het wel. Maaaaaaar goed, dan pleur ik wel ff de linkjes erop
I'R Cow Shirtje
DPC Shirtje
Nu doen ze het welI HOPE!!
Hmmmmmmm hmjah ... al vond dat van: in iedereen zit een koe wel geinig, maar het is een toppertjeOp zondag 04 maart 2001 14:56 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
weet je wat ik verander het ff
OUDE
[afbeelding]
NIEUWE
[afbeelding]
zo beter ?
In Rome zat drie panden van mijn hotel een internet wasserette (weer eens wat anders), dus zoiets moet in Londen ook wel te vinden zijn.Op zondag 04 maart 2001 15:12 schreef Wessie het volgende:
Helaas ... ik ga morgen naar Londen, maar geen DPC shirt. Bovendien een beetje koud.
Hmwah .... I Will Survive (sjit 3 dagen zonder STATS) WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
I'm A Stats Addict

Verwijderd
Hmm.. Ik dacht al dat ik iets vergeten wasOp zondag 04 maart 2001 21:07 schreef Wessie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm hmjah ... al vond dat van: in iedereen zit een koe wel geinig, maar het is een toppertje

Verwijderd
Ik heb het ff op een shirtje geplaktOp zondag 04 maart 2001 22:36 schreef llevering het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief, maar zelf lijkt mij iets met deze tekst wel leuk:
Is your computer depressed?
Your computers is bored
[dpc logo]
Give him a cow, and he will never be depressed again
En koe (in het groot) + www.dutchpowercows.org op de achterkant.
Verwijderd

Waar slaat dat op?Op maandag 05 maart 2001 12:53 schreef MarcyDarcy het volgende:
Mooie shirts
Maareh....nogmaals, de witte en zwarte uitvoering moeten hetzelde zijn, dus witte en zwarte letters kunnen niet.
Verwijderd
Hoe wil je dan in vredesnaam witte letters zien op een wit shirt ?? Leg me dat eens uit ?Op maandag 05 maart 2001 12:53 schreef MarcyDarcy het volgende:
Mooie shirts
Maareh....nogmaals, de witte en zwarte uitvoering moeten hetzelde zijn, dus witte en zwarte letters kunnen niet.
Wow rustig aan johOp maandag 05 maart 2001 14:39 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
al mijn shirts zijn voor wit en zwart, ongeacht wat er op staat...
Ik bedoel dus dat het er 1 ontwerp wordt gemaakt die op wit en op zwart gedrukt kan worden.....ofwel geen witte letters op een zwart t-shirt etc.Hou er rekening mee dat het op Zwart EN op witte shirts moet komen, en maak je plaatje in minimaal 300 dpi. Post ze s.v.p. een stuk kleiner!!!
Volgens mij had ik dat ergens gelezen....anders dan zou je een 2x zo grote oplage moeten maken, als het minimale druktarief 100 stuks is, dan zou je bij 2 verschillende ontwerpen dus op 200 t-shirts komen (hopelijk is het nog duidelijk).Hoe wil je dan in vredesnaam witte letters zien op een wit shirt ?? Leg me dat eens uit ?
Of moet de letter kleur dan aangepast worden ?
Niets staat zo flashy als wit op zwart! (vind ik dan)
Ik ben rustigOp maandag 05 maart 2001 14:58 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Wow rustig aan joh
[..]
Ik bedoel dus dat het er 1 ontwerp wordt gemaakt die op wit en op zwart gedrukt kan worden.....ofwel geen witte letters op een zwart t-shirt etc.
[edit]
[..]
Volgens mij had ik dat ergens gelezen....anders dan zou je een 2x zo grote oplage moeten maken, als het minimale druktarief 100 stuks is, dan zou je bij 2 verschillende ontwerpen dus op 200 t-shirts komen (hopelijk is het nog duidelijk).
Je zal dus inderdaat netzoals MiWa-r etc. een universeel ontwerp moeten maken (dus of door ander kleurgebruik, of door een logootje te maken waarin wel witte en zwarte letters kunnen)
Verwijderd

Van Chakotay zul je weinig last hebben met z'n computer verbod.Op dinsdag 06 maart 2001 21:51 schreef MarcyDarcy het volgende:
Geen idee of deze ook goed zal lopen...maar het is wat krachtiger!
[Afbeelding]
(No offence....Chakotay als je het niet leuk vind dan haal ik hem wel weg)
waar? waar?Op dinsdag 06 maart 2001 00:41 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik vond de witte versie zoooo mooi....dat ik ze maar gelijk heb laten drukken
Hmmm...dat was ik ff vergeten.Van Chakotay zul je weinig last hebben met z'n computer verbod.
Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United
AMENOp vrijdag 09 maart 2001 18:13 schreef [eNeRGy] het volgende:
Misschien moeten we een poll houden voor een voorkant, een poll voor een achterkant en een poll voor de slogan die erop moet of enig andere combinatie hiervan.
Soms is een design mooi, maar zuigt de slogan en visa versa...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming