Toon posts:

wifi netwerk usb of ex card

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Verwijderd

Topicstarter
wat is wijzer als ik wil overstappen op een ander draadloosnetwerk van het type N(1) een usb stickje of een excard.

en maakt het nog verschil uit wat overhead betrefd, dus dat de processor meer of minder moet doen bij een van de twee ?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als je een expresscard slot hebt zou ik die nemen. Geen (heel erg) uitstekende delen aan je laptop die makkelijk kapot kunnen gaan. Verder zou ik me buiten bijv. een UMTS kaart geen kaart kunnen bedenken waarvoor je een expresscard slot nodig hebt.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Luke83
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-01 19:24

Luke83

Sleep is for the weak

Dat hangt er vanaf, want als je alleen laptop draadloos wilt maken dan zou ik 'n express-card nemen ja. Wil je af en toe andere apparaten draadloos maken is 'n USB oplossing handiger :9

Er bestaan genoeg gekken op deze wereld :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:03:
wat is wijzer als ik wil overstappen op een ander draadloosnetwerk van het type N(1) een usb stickje of een excard.

en maakt het nog verschil uit wat overhead betrefd, dus dat de processor meer of minder moet doen bij een van de twee ?
En wat had je zelf hier al over gezocht en gevonden.. GoT is geen helpdesk waar je je vragen kan dumpen in de hoop dat iemand je een voorgekauwd antwoord geeft..
We verwachten van de gebruikers wat eigen inzet. En dit kan je prima zelf uitzoeken..

Dit topic is gesloten.