Toon posts:

Digitaal i-tunes streamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers !

Het geheel.

- i-tunes vers. 7.7.1.1.1 op een Windows Vista Ultimate bak
- Internet Telfort 20mb op ADSL2+ Modem/Router Linksys WAG160N ''poort 3689 is open''

Nu zit ik op mijn werk en wil gewoon mijn muziek ''thuis''' (een andere locatie) kunnen benaderen en luisteren. ''Dan zou het ook moeten kunnen met mijn i-Phone 3G''

Wat heb ik gedaan:

* In de Share optie van i-tune gekeken, ( kan alleen maar met intern netwerk sharen )
* Gekeken of er een plugin ( streaming ) te krijgen is voor een windows i-tunes ( negatief ) wel mac.
* Alternatief bekeken ( winamp ) kan het wel , Maar wil ik niet i.v.m. conversie en i-phone
* Uiteraard google laten zoeken, Wat ook niet veel soeps opleverde

Misschien is het wel te gemakkelijk en kijk ik er over heen, Maar zou het echt super vinden als iemand mij op de goede weg kan helpen.

Thanks

Edwin

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 10:19

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat je nodig hebt is een mDNS responder op je PC op het werk, die ingesteld staat om zich voor te doen als iTunes share naar je poort en ip van je internet verbinding. In je router zul je dan de juiste poortjes open moeten hebben.

Makkelijkste gaat dat met RendezvousProxy

Op je iPhone wordt dat allemaal een heel stuk lastiger vrees ik..

[ Voor 8% gewijzigd door voodooless op 11-08-2008 16:24 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2025

antipode

-=Got is in the details=-

Hou anders JRiver Media center in de gaten. Vervangt Itunes volledig, kan streamen waarheen je wilt en komt binnenkort ook met ondersteuning voor de iPhone. Is bovendien highly customizable. Ze hebben ook een gratis afgelsankte versie, misschien dat je daar ook al genoeg aan hebt.