Toon posts:

TB 900 @ 1000 springt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn TB 900 unlockt en alles ongeveer oktober 2000 alles ging goed en sinds een maandje of anderhalf springt ie steeds terug naar 900. Ik had toen potloodstreepjes weer vervangen en hij deed het gelijk weer. Maar nu heb ik het dus weer. Maar ik heb geen zin om om de 2 weken op me cpu te kleuren. ANY HINTS PLEAAAAAAAASEE :'(

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:53
Je zal toch iets betere potloodstreepjes moeten trekken of anders een beter oplossing bedenken die permanent is.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Sommigen doen het met zilverlijm, moet je ff in de search kijken welke dat is.

Verwijderd

Topicstarter
mjah ik ga vanmiddag wel effe dikke potlood strepen erop gooien - nu effe lekker uitzieken :'( ;(

Verwijderd

Misschien heb je last van wasem van de koelpasta. Als je op de CPU kijkt zie je soms een vettig laagje over de hele bovenkant zitten, komt volgens mij van de koelpasta die een tijdje heeft zitten opwarmen en 'dampen' op de CPU.

Blijkbaar verdeelt die bende zich na een tijdje in een heel dun laagje over het keramiek, en dan hoofdzakelijk het deel van de pasta dat de boel 'vloeibaar' maakt.

Die bende veroorzaakt problemen voor de potlood streepjes omdat het een beetje vettig is.

-> haal de CPU eruit en maak de bovenkant schoon met wasbenzine of alcohol, gum de streepjes uit, maak dat deel nog extra schoon (ontvetten!!), en doe ze opnieuw.

Als het weer goed werkt kun je proberen een klein stukje van een CD sticker over de streepjes te plakken. Werkt bij mij goed, ik moest ook iets verzinnen om de streepjes te beschermen, omdat ik een koperen spacer met koelpasta er op gebruik.

Ik kwam er op omdat die suffe verkoop/garantie stickertjes van de leveranciers verbazend goed bliiven zitten, zelfs op flink heet wordende processoren.

Werkt tot nu toe prima ;)

Succ6 !

Verwijderd

Topicstarter
Kan je die streepjes serieus uitgummen ???? moet dat heeeeel voorzichtig op gewoon GUMMEN !! :-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 februari 2001 12:15 schreef WiNKy het volgende:
Kan je die streepjes serieus uitgummen ???? moet dat heeeeel voorzichtig op gewoon GUMMEN !! :-)
Hij kan best wel wat hebben, maar kijk natuurlijk wel uit dat je het beestje z'n pootjes niet breekt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

:Y) De pootjes zitten van onderen. Wat bovenop zit is metaal dat dwars door het keramiek loopt, is niet zo breekbaar.

gummen gaat best hoor :) Maar niet zijn pootjes breken door er op los te slaan !! 8-)
Pagina: 1