In het kader van nostalgie
wil ik eigenlijk de pc die ik ongeveer 12 jaar terug had proberen opnieuw te bouwen. Klein probleempje: de pc van destijds is niet meer in bezit...
De interne componenten zijn redelijk te verkrijgen. Het grootste probleem is de kast. Zie hiervoor de volgende plaat: ik heb uit een oud PC magazine de kast teruggevonden. Hij ziet er nog steeds prachtig uit
.

Ik ben al een half jaartje bezig om deze kast te zoeken, heb vele soorten zoektermen al geprobeerd. Heeft iemand een idee wat voor merk deze kast destijds was? Ik zoek hem het liefst in midi-tower overigens. De kast was in de tijd van de DX4-100, Pentium 75 - Pentium 150. Bestaat er geen 'tower' database, net als bijvoorbeeld voor moederborden etc?
Update: verschillende kringloopwinkels en rommelmarkten al afgeweest
. Maar zeer oude cases zijn sowieso vrij lastig te verkrijgen, en dan ook nog in een klein beetje goede staat! Je andere tip nog niet geprobeerd, zal eens kijken.
De interne componenten zijn redelijk te verkrijgen. Het grootste probleem is de kast. Zie hiervoor de volgende plaat: ik heb uit een oud PC magazine de kast teruggevonden. Hij ziet er nog steeds prachtig uit

Ik ben al een half jaartje bezig om deze kast te zoeken, heb vele soorten zoektermen al geprobeerd. Heeft iemand een idee wat voor merk deze kast destijds was? Ik zoek hem het liefst in midi-tower overigens. De kast was in de tijd van de DX4-100, Pentium 75 - Pentium 150. Bestaat er geen 'tower' database, net als bijvoorbeeld voor moederborden etc?
Update: verschillende kringloopwinkels en rommelmarkten al afgeweest
[ Voor 12% gewijzigd door meelmark op 11-08-2008 14:42 ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"