Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een TT v3 (oranje doos) met hierop TT6.
Nu wilde ik de TT Navore 8 erop zetten.
Als ik hem dan aanzet geeft ie als melding: Cant find flash memory .......
Ik heb er een 2 gig SD card inzitten.
Nu vraag ik me af of dit gaat werken en zo niet want dan nog mogelijk is na de TT6 kaarten.

Alvast bedankt !!!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Werkt het apparaat met TT6 wel naar behoren? Ik kan niet zo goed inschatten wat je nu precies hebt en waar je naartoe wilt.

Geef overigens, conform het beleid, nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:05

BaRF

bijna kerst

kán 8 er wel op? en ls je bv eerst 7.5 eens probeerd? of heeft 8 functies die je MOET hebben? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Ja met TT6 werkt het naar behoren alleen de kaarten zijn nu anderhalf jaar oud.

Ik heb de Navcore 8 software op mijn 2 gb SD kaart gezet.
Daarna de TomTom aangezet en dan komt hij meteen met de melding dat hij geen flash geheugen kan vinden.
Nergens op internet vind ik dit probleem.
Kan het zijn dat de Navcore 8 ervan uit gaat dat ik een intern geheugen heb van een gig of zo?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 22:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Werkt je TomTom nog wel met je oude kaartje? Is het kaartje als FAT32 geformatteerd of als NTFS?

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn pc een map gemaakt en daar alles van mijn SD kaart erin gekopieerd.
Daarna heb ik de Navcore erop gezet.
Hij begon met een foutmelding dat ik geen Flashgeheugen had, Toen ik ik verder en wilde een taal selecteren klikte ik de onderste aan en werd de bovenste geselcteerd.
Vanaf dat moment stond dus alles op zijn kop.
Toen ik moest kiezen voor linker of rechterhand, kon ik klikken in het scherm wat ik wilde maar hij ging niet verder naar het volgende scherm.
Dus hier stopte het.

En nu weet ik niet meer wat ik het beste kan doen

Verwijderd

Topicstarter
Vergeet te vermelden dat nadat de Navcore niet werkte, ik zo weer de inhoud kon terugkopieren van de TT6 en die werkte weer zonder problemen.
Zit op werk nu maar volgens mij was het FAT32 geformateerd
Pagina: 1