Ik hoor sinds een dag de hele tijd een raar geluidje. Niet constant, dat is het rare. Het komt, duurt hooguit 1 seconde en verdwijnt vervolgens weer net zo snel als dat het gekomen is. Ik open de kast om te horen waar het nou precies vandaan komt en volgens mij komt het van de ventilatie van mijn voeding. Maar dan vraag ik me af waarom ik dat geluid niet constant hoor. Als er iets mis is met de ventilatie dan zou mijn PC nu in lichtelaaie moeten staan of ik zou in elk geval dat geluid non-stop moeten horen. Het klinkt alsof er tegen iets aan word geschuurd. (Leek me ook wel handig om te vermelden.)
Het geluid komt echt van bovenin de kast, dus het is ook niet mijn videokaart of mijn hardeschijven. Mijn DVD drive heb ik los gekoppeld (don't ask
) dus die is het ook niet. Begin wel een beetje nerveus te worden nu. Ik heb hier namelijk niet zo snel een brandblusser liggen ofzo.
Het geluid komt echt van bovenin de kast, dus het is ook niet mijn videokaart of mijn hardeschijven. Mijn DVD drive heb ik los gekoppeld (don't ask