Gebanned van irc.tweakers.net kanaal #tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:58
Ik ben gebanned op #tweakers.net. Ik heb alleen geen idee waarom? Ik heb al lang geen ric meer gebruikt... nu wou ik effe ChatZilla proberen en blijk ik gebanned te zijn?

Kan iemand hier even iets aan doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net)
Opmerkingen of klachten met betrekking tot Tweakers IRC horen niet thuis in Lieve Adjes. IRC maakt geen deel uit van de Tweakers.net frontpage of Gathering of Tweakers en is als zodanig een losstaand onderdeel. Met problemen kun je terecht bij de "founder" (oprichter) van het kanaal. Voor extreme gevallen, of zaken die zich niet tot één kanaal in het bijzonder beperken, kun je terecht bij de IRC Operators: ACM, Roelant, Kees, Tomsworld, curry684 en moto-moi. Met het commando /ircops kun je zien welke IRC-opers er online zijn. Vergeet niet dat je ook op IRC niet zomaar gekicked of gebanned wordt, dus ga eerst altijd eerst bij jezelf te rade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
* Tanuki remembers a *!Chatzilla@* ban?

[ Voor 3% gewijzigd door Tanuki op 11-08-2008 11:44 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt nog toegang tot de irc-server, dus je kan contact opnemen met of een van de moderators van #tweakers.net of je neemt contact op met een van de irc-ops. Lieve Adjes is niet bedoeld voor het bespreken van irc-zaken, zoals dat ook staat omschreven in de Lieve Adjes FAQ en Policy :).

Dit topic is gesloten.