Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Recovery alle data en instellingen

Pagina: 1
Acties:

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Na een systeemcrash als gevolg van defecte hardware kan ik mijn 'windows-schijf' niet meer opstarten, maar enkel als extra harde schijf in een ander systeem plaatsen.

Hoe kan ik zorgen dat ik, naast het .PST bestand, ook al mijn instellingen, berichtregels, mailcategorieën (markeringen voor mails), etc etc over kan zetten naar mijn nieuwe systeem?

Of is het mogelijk om Outlook op te starten vanaf die schijf, zonder dat het de 'windows-schijf' van dat systeem is? Ik wil dat eerst zeker weten, voordat ik zaken nog erger maak dan het is.

(ik heb de FAQ gelezen en gezocht op GoT maar geen antwoord gevonden voor deze situatie)

Edit: ik draai Windows Vista Home Premium 32bit

[ Voor 3% gewijzigd door TonyB op 11-08-2008 10:30 . Reden: a.d.h.v. eerste reactie ]

Carpe Noctem

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet even vermelden welk besturingssysteem je draait. Als je XP hebt moet je de [i]C:\Documents and Settings[/]Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\OFFICE map even doorspitten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Hiervoor is het wel noodzakelijk Outlook op te starten.
De schijf met Outlook erop zit nu echter in een externe behuizing en kan niet meer in z'n originele setup draaien.

Mensen adviseren mij niet te proberen Outlook op te starten vanaf die schijf, omdat de combinatie systeemschijf in een ander systeem dan het originele het wel eens erger kan maken, als ik programma's ga draaien vanaf die schijf.

Daar denk jij dus anders over?

Carpe Noctem