Storing Online van 10-08-2008

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:53

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste GoTters,

hebben jullie ook last van onderstaande melding:
2008-08-10 21:26:08 - Storing ADSL en vaste Telefonie
Als gevolg van onderhoudswerkzaamheden kunnen klanten met ADSL Basis of ADSL Extra op dit moment problemen ondervinden met hun ADSL verbinding en vaste Telefonie . Wij werken eraan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Dit komt, afaik, door de onderhoudswerkzaamheden bij ons in de wijkcentrale zoals stond vermeld in de email:
Onderhoud ADSL dienst
ons kenmerk: WNG-e-inf-mnt

Geachte heer ***********,

Binnenkort vinden er werkzaamheden plaats in uw wijkcentrale. Uw ADSL verbinding zal als gevolg hiervan enkele minuten niet beschikbaar zijn.

De werkzaamheden vinden plaats in de volgende periode:

Datum: tussen 9 en 10 augustus 2008
Mogelijke uitval: enkele minuten gedurende bovenstaande periode

Herstarten van uw modem is noodzakelijk
Tijdens de werkzaamheden kan uw verbinding korte tijd onderbroken worden. Om weer gebruik te kunnen maken van uw verbinding is het noodzakelijk uw modem opnieuw op te starten. Haal de stroomkabel van het modem uit het stopcontact of uit het modem. Wacht ��n minuut en sluit de stroomkabel weer aan. Het modem heeft enige tijd nodig om op te starten voor u weer kunt internetten.

Heeft u nog vragen?
Ga naar onze online klantenservice. Of bel onze klantenservice via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min). Als u belt, vragen wij u uw klantnummer in te toetsen. Wij kunnen u dan beter helpen. Uw klantnummer is: ************

Met vriendelijke groet,
Ik zit nu al 17 uur zonder internet, vanaf 16:30 gisteren (10-08-2008) tot nu 10:00 (11-08-2008).

Ik ga denk ik zo maar eens Online bellen, dat kan via dit alternatief nummer: 020 5355995 of 020 5355555

Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt, want internetten via mn telefoon is geen pretje :+

Mochten jullie nog oplossingen of opmerkingen hebben, laat het dan maar weten voor mij en andere GoTters _/-\o_

TOAOMatis

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 11-08-2008 09:56 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Heb je al wel je modem aan en uit gezet?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend