Touchscreen Mp3 Jukebox

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik ben sinds gisteren op zoek naar een Touchscreen MP3 jukebox. Ik kwam ergens een link tegen van Albumplayer (albumplayer.com), en dat ziet er echt super uit, maar wel redelijk duur uiteindelijk. Je moet namelijk een touchscreen lcd hebben + pctje + de rest.

Toen bedacht ik me : er moet toch een complete oplossing zijn ? Misschien zelfs een 7 inch of 5 inch touchscreen mp3speler met albumart,etc.

Ik wil het gaan gebruiken voor in de woonkamer, zodat iedereen zijn eigen muziek kan afspelen door makkelijk te kiezen via het touchscreen.

Ik heb al zitten zoeken, maar ik kom alleen 3 inch dingen tegen en dat is volgens mij NET iets te klein :)

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

7" touchscreen schermen: 1e resultaat

*webmail* bedenkt zich net aan de kant en klare systemen wat in kroegen staan enzo... Maar dat zijn volgens mij allemaal computersystemen met touchscreens en niet kant en klare mp3-spelers..

[ Voor 37% gewijzigd door iMars op 11-08-2008 10:02 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• enzoronald
ik snap wel dat er 7 inch touchscreen zijn, maar dat was niet mijn vraag ... Ik vroeg of er 7 inch mp3spelers zijn met touchscreen en albumart,etc.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

enzoronald schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

ik snap wel dat er 7 inch touchscreen zijn, maar dat was niet mijn vraag ... Ik vroeg of er 7 inch mp3spelers zijn met touchscreen en albumart,etc.
Goede vraag, dat las ik net en wijzigde daarom mijn bericht ;) Ik zou het niet weten. Maar ik denk dat een een systeem zoals in kroegen staat gebruiks-vriendelijker is. Met een 15" scherm o.i.d. (kan niet op de naam/merk komen).

Koop hier mijn P1 reader :)

• enzoronald
webmail schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Goede vraag, dat las ik net en wijzigde daarom mijn bericht ;) Ik zou het niet weten. Maar ik denk dat een een systeem zoals in kroegen staat gebruiks-vriendelijker is. Met een 15" scherm o.i.d. (kan niet op de naam/merk komen).
Ja ik weet wel wat je bedoeld, maar dat zijn gelijk van die grote schermen + pc,etc.

Ik kwam wel dit tegen : http://www.cowonglobal.com/product_wide/product_Q5W_spec.php

is een pmp van cowon. Maar is wel erg uitgebreid :)

Verwijderd

Ik wil geen reclame maken, maar dit systeem kom je vaak tegen in horeca en winkels:

http://www.alcas.nl/?page...ic&type=showall&product=4

• enzoronald
Hmm toch maar voor de logitech squeezebox duet gegaan. Was niet helemaal wat ik zocht, maar heeft wel een erg hoog gadget-gehalte :)
Iedereen bedankt voor de reacties.
Pagina: 1