Ik heb sinds een paar dagen een Logitech MX-3200 toetsenbord/muis-combo. Fijn apparaat, maar ik mis de mogelijkheid die ik met de MX-3000 had om de pc met een druk op de spatiebalk aan te zetten. Die optie zat in het BIOS en kwam omdat ik een PS/2 aansluiting heb. De MX-3200 heeft een USB-aansluiting en dan werkt het niet, of is er een truukje voor? Ik heb in mijn BIOS van de P5Q-E geen 'power on by USB'-optie, en als ik het PS/2-USB koppelstukje gebruik wordt de hele combo niet herkend, dus dat schiet niet op.
Power on by keyboard staat anders wel in je bios 
W.O.K.
(wake on keyboard)
Dan maakt het ook niet uit of deze op de ps2 of usb aansluiting aangesloten staat.
Als je die optie niet hebt is er ook een mogelijkheid tot een verlooptstukje (van ps2 naar usb) voor je toetsenbord, zit vaak bij toetsenborden en muisen, maar shops zijn niet zo ernstig je deze niet gratis mee te geven
W.O.K.
Dan maakt het ook niet uit of deze op de ps2 of usb aansluiting aangesloten staat.
Als je die optie niet hebt is er ook een mogelijkheid tot een verlooptstukje (van ps2 naar usb) voor je toetsenbord, zit vaak bij toetsenborden en muisen, maar shops zijn niet zo ernstig je deze niet gratis mee te geven
Wabbawabbawabbawabba
Het BIOS is bijgewerkt naar de nieuwste versie 1103.
Een functie Wake On Keyboard kan ik nergens in het BIOS vinden, wel Power On By PS/2 Keyboard, maar als je me weet te vertellen waar in W.O.K. kan vinden, ben ik je dankbaar. Het verloopstukje waar het over hebt, werkt helaas niet zoals ik in mij post al aangaf.
Een functie Wake On Keyboard kan ik nergens in het BIOS vinden, wel Power On By PS/2 Keyboard, maar als je me weet te vertellen waar in W.O.K. kan vinden, ben ik je dankbaar. Het verloopstukje waar het over hebt, werkt helaas niet zoals ik in mij post al aangaf.
Als ik in de bios die PS/2 setting zo instel zodat mijn toetsenbord de pc kan starten werkt dat ook op een USB keybord
Als ik op de spatiebalk druk gaat de pc aan. Misschien moet je legacy usb support oid even aanzetten? Het zou in ieder geval best moeten werken met een USB keybord.