Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Overstappen KPN -> T-Mobile, problemen met nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:01

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Mijn vrouw is een maand geleden overgestapt van KPN Prepaid naar T-Mobile abonnement, met nummerbehoud. Tenminste, dat nummerbehoud heeft ze aangevraagd maar daar is kennelijk iets mis gegaan...

Ze heeft een nieuwe telefoon gekocht met T-Mobile-abonnement en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Men zei dat het nummer binnen een week overgezet zou zijn. Toen na twee weken haar T-Mobile SIM nog steeds niet het goede telefoonnummer had is ze gaan bellen. Men zei toen weer dat het binnen een week OK zou zijn, maar onderhand zijn we weer twee weken verder en het is nog steeds niet voorelkaar. Haar KPN Prepaid SIM is nog steeds actief met haar originele telefoonnummer, en de T-Mobile SIM heeft het "T-Mobile-nummer" en ze loopt nu rond met twee telefoons, één om haar telefoontjes op te ontvangen en één om mee te bellen --- met het risico dat mensen nu haar "nieuwe" telefoonnummer onthouden terwijl ze nummerbehoud heeft aangevraagd.

Is er hier misschien iemand met insight? Wat gaat hier mis? Waarom kunnen ze een simpel nummerbehoud niet normaal afhandelen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 18:16
Ik heb nu eenzelfde situatie van rondlopen met 2 telefoons, en heb bij mn tijdelijke nummer de nummerweergave uitgezet.. zodat niemand dat tijdelijke nummer te zien krijgt ;)
tja en verder, soms kan nummerportering wel eens misgaan.. als t-mobile zegt dat ze het binnen een week oplossen, zit er denk ik niets anders op dan even die week te wachten...

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:01

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Hugo__Boss schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:22:
Ik heb nu eenzelfde situatie van rondlopen met 2 telefoons, en heb bij mn tijdelijke nummer de nummerweergave uitgezet.. zodat niemand dat tijdelijke nummer te zien krijgt ;)
tja en verder, soms kan nummerportering wel eens misgaan.. als t-mobile zegt dat ze het binnen een week oplossen, zit er denk ik niets anders op dan even die week te wachten...
Het punt is dat ze nu al 2x gezegd hebben dat het nog een weekje zal duren, en ondertussen wachten we al een maand...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Mx. Alba schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:23:
[...]

Het punt is dat ze nu al 2x gezegd hebben dat het nog een weekje zal duren, en ondertussen wachten we al een maand...
Je zou KPN kunnen bellen of er een aanvraag van T-Mobile naar hun word gedaan, zoja dan heeft KPN ook een reden waarom zij de aanvraag afketsen.

Zodra je dit weet dan weet je bij wie je aan de deur kan kloppen en wordt het al een stuk concreter,
als ik het begrijp heb je de aanvraag via T-Mobile gedaan? dus niet in een winkel, dan zou je nog kunnen proberen om naar een T-Mobile store te gaan, die hebben veel meer inzicht via de computer waarschijnlijk ook in Nummerbehoud migraties, er word uiteraard gelogd welke handelingen er worden uitgevoerd en wat er mis gaat en welke acties ondernomen moeten worden om het goed te krijgen.

Vind het maar vreemd trouwens dat het misgaat, want een prepaid zit nergens aan verbonden en een migratie vanaf een prepaid duurt normaal 5 werkdagen.

Succes, en hoop dat je hiermee verder kunt komen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Dit gaat schijnbaar vaker mis bij T-mobile, ik ben met twee telefoons al zeker een paar maanden bezig. Maar binnenkort moet het opgelost zijn, zeggen ze bij T-mobile. Elke keer...

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• jabesse
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-03 12:39
Gaat hier ook enorm mis.
Ik zit al bijna 10 jaar bij Telfort. Abonnement is zo oud dat ik geen opzegtermijn heb (nou ja, vooruit, 24 uur).
Half juli T-Mobile (iPhone) gehaald, nummerbehoud aangevraagd. Dat is nu nog niet uitgevoerd. Al die tijd loop ik met 2 telefoons en 2 abonnementen...

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-11 13:26

Xe0n

^ Me

Het 1e wat ik hierbij denk is het volgende: Wees blij dat je überhaupt nog gebeld kan worden.

Vorige week maandag zou eindelijk mijn nummer over gezet worden. Dat leek ook netjes te gebeuren, mijn prepaid ging uit de lucht en ik belde uitgaand met mijn "oude" nummer. Totdat bleek dat niemand mij meer kon bellen. Zowel op mijn oude nummer als het tijdelijk nummer kan niemand mij bellen. Iedereen krijgt een melding dat die nummers niet in gebruik zijn.

Ik dit aangegeven bij T-mobile gaven ze een looptijd aan van 10!!! dagen. Lekkere service is dat en ik maar niet gebeld kunnen worden. Toch vrij raar als je main business telefoneren is, dat je het doodgewoon vind als iemand geruime tijd niet gebeld kan worden. As. vrijdag is dus de dag dat mijn probleem opgelost moeten zijn, maar ik ben benieuwd....

...

Pagina: 1