Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Verwijderd
Op je PS3 ingesteld dat het geluid vervoert wordt via HDMI?
Op je receiver bij het HDMI kanaal de input op digitaal gezet?
Wat voor receiver is het?
Op je receiver bij het HDMI kanaal de input op digitaal gezet?
Wat voor receiver is het?
Verwijderd
Lijkt mij in eerste instantie dat de PS3 wel op HDMI staat ingesteld anders had hij al geen geluid gehad naar de TV.
Denk dat er iets in de receiver goed staat ingesteld.
Denk dat er iets in de receiver goed staat ingesteld.
Het is een Panasonic SA-XR59 receiver.
Volgens mij staat alles goed ingesteld; ik kan die HDMI poort alleen maar aan of uit zetten. De tv instellen op Analoog of Digitaal signaal van HDMI (wat audio betreft) maakt allemaal niks uit.
Volgens mij staat alles goed ingesteld; ik kan die HDMI poort alleen maar aan of uit zetten. De tv instellen op Analoog of Digitaal signaal van HDMI (wat audio betreft) maakt allemaal niks uit.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Stel HDMI op de PS3 niet "automatisch" in maar handmatig. Het zou kunnen zijn dat de PS3 via HDMI-handshaking elke keer zelf op zoek gaat naar de juiste AV-instellingen en in de war raakt als de versterker stand by is. Misschien kun je door de juiste settings zelf in te stellen het "handje schudden" tegen gaan.
Andere oplossing is gewoon die versterker altijd aan te hebben staan. Daarmee heb je altijd een betere geluidskwaliteit dan via de TV-speakers.
Andere oplossing is gewoon die versterker altijd aan te hebben staan. Daarmee heb je altijd een betere geluidskwaliteit dan via de TV-speakers.
Geluidskwaliteit van de versterker is idd stuk beter, maar volgens het boekje moet dit kunnen dus ik wil het dan ook aan de praat hebben 
Zal die instelilngen van de PS3 eens proberen, goede tip.
Zal die instelilngen van de PS3 eens proberen, goede tip.
Pagina: 1