Ik heb van de week een Epox 8KTA3+ gekocht, een Athlon 1000 en een Super Orb. Als ik mijn PC nu aanzet dat piept ie (1x lang, 3x kort) meestal. Ik krijg dus geen beeld, dan druk ik reset en alles werkt. Iemand dit zelfde probleem?
Er misschien al aan gedacht om op je diagnostische LED te kijken en ditdan op te zoeken in je manual?
Overigens vermoed ik dat je de jumper op 133 moet zetten ipv 100.
Of misschien de data recovery jumper anders zetten.
Maar ik zou eerst willen weten wat de LED zegt.
Overigens vermoed ik dat je de jumper op 133 moet zetten ipv 100.
Of misschien de data recovery jumper anders zetten.
Maar ik zou eerst willen weten wat de LED zegt.
FF > Alles in orde. Als ik em uitzet en direct weer aanzet doet ie het gewoon (met beeld) Tis alleen als tie een tijdje heeft uitgestaan.
Verwijderd
Als ik het me goed herinner betekend 1 lang en 3 kort, dat het moederboard geen geheugen heeft gedetecteerd. Dus probeer andere dimm-sockets of andere dimms.
Verwijderd
Makkelijk te checken hoor. Trek je vgakaart er maar eens uit. Dan verwacht ik 1 lang 8 kort. Trek je geheugen eruit en dan verwacht ik 1 lang 3 kort.
succes!
succes!
Het is 1xlang 2xkort.
Maar zonder videokaart geeft ie dezelfde error, maar tis nie altijd btw
Maar zonder videokaart geeft ie dezelfde error, maar tis nie altijd btw
Verwijderd
http://www.pctusa.com/pcerror.htm#ami
Als je videokaart nog nooit problemen heeft gegeven zou ik je board om ruilen. De link hierboven geeft een omschrijving van de bios beep codes.
Als je videokaart nog nooit problemen heeft gegeven zou ik je board om ruilen. De link hierboven geeft een omschrijving van de bios beep codes.
Pagina: 1