AleSyS schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:25:
Ik ben sinds 23-06-08 overgestapt van t-mobile naar vodafone (met behoud oude telefoonnummer). Dit is allemaal goed gegaan, behalve dat er geen voicemail-box was gekoppeld aan mijn mobiele-nummer. Nu meer dan ander halve maand verder nog steeds geen voicemail optie. Kreeg vorige week een SMSje van vodafone dat mijn voicemail gekoppeld zou zijn. Ik geprobeerd te activeren via 12331, maar geen resultaat. Gaat gewoon over en dan de melding dit nummer wordt niet opgenomen u wordt teruggeschakelt naar voice en de lijn wordt verbroken. Nu zag de dame van de klantenservice dat de voicemail wel administratief gekoppeld was, maar niet technisch. Iedere keer wordt ik dus afpepoeierd dat de technische dienst er mee aan de slag gaat, maar dit verhaal heb ik nu ongeveer 10x al gehoord en het is nog steeds niet opgelost.
Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden en hoe is het bij jou opgelost?
Weet inmiddels uit eigen ervaring dat als je bij Vodafone eenmaal een probleem hebt, je dit via normale wegen (lees, website/mail/klantenservice) niet gemakkelijk opgelost krijgt.
Ook ik ben al maanden afgepoeierd "ligt aan een storing we werken aan een oplossing". Na tig keer brieven schrijven, bellen, mailen en het contactformulier op de website ingevuld te hebben is het weer "opgelost" (ben alleen alle online rekening kwijt

). En alsof het nog allemaal niet erg genoeg is heeft Vodafone (onterecht) abbo geld afgeschreven waar Vodafone mij niet eens een factuur van kan overhandigen (lees het afgeschreven bedrag staat op geen enkele factuur die ik schriftelijk inmiddels, na veel gezeik, heb ontvangen).
Omdat ik m'n geld heb gestorneerd, en Vodafone toch echt beweerd dat ik moet betalen - maar geen rekening kan overleggen - wordt ik per 14-8-08 afgesloten
Dank u Vodafone het is om te
Mijn advies: Blijven bellen, schrijven, mailen totdat je eindelijk die ene medewerker hebt te pakken die net iets verder kijkt dan zijn neus lang is.
[
Voor 3% gewijzigd door
tm030614 op 11-08-2008 11:08
]