Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze muis+toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:08
Momenteel word ik aardig sacharijnig van de beperkte afstand die ik heb met de draden.

Ik zoek een draadloze muis+ toetsenbord met oplaadbare accu die ik evt zou kunnen opladen via usb,
Ik weet niet of zo iets bestaat ?

Kunnen jullie me iets betaalbaars adviseren wat ook van degelijke kwaliteit is ?

Met vriendelijke groet Jeffrey

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens in de Pricewatch bij de Invoerapparatuur. Dit is iets wat je gewoon zelf kunt uitzoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn wel muizen die je via een soort docking station kan opladen. Daar zou je eens naar kunnen kijken. Toetsenborden gaan volgens mij ook langer mee op de batterijen, dus dat lijkt me iets minder van belang.

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:08
AAAh ok,

Ik vroeg het meer in de zin van eigen ervaring, via de pricewatch zie ik mooie prijzen maar geen gebruikers info of vergis ik me ?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hier een link waarbij de categorie Invoerapparatuur gesorteerd is op 'Algemene beoordeling':
http://tweakers.net/price...ield=score&orderSort=desc
Dit kun je doen door op +/- (links naast de kolom 'Prijs') te klikken. Die groene balkjes geven dan ook aan dat er Productreviews op T.net aanwezig zijn voor het betreffende product. Daarnaast kun je uiteraard ook zoeken binnen de productreviews zelf: Invoerapparatuur - Productreviews.

Daarnaast zijn er ongetwijfeld reviews te vinden met google. Als je maar even de moeite neemt om te zoeken :).

[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 11-08-2008 15:30 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

kijk eens voor de gein op logitech.com

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

sacharijnig
Iets met saccharine? Als je chagrijnig bedoelt zeg dat dan gewoon :z

Los daarvan, ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. En niets in je topicstart doet vermoeden dat je die search ook gebruikt hebt. Bij Pricewatch zie je trouwens ook gewoon userreviews. Kijk eens naar die tabs...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.