Toon posts:

welke cpu koeler? welke voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik zou graag een nieuwe cpu koeler zetten maar weet niet juist welke.
mijn huidige socktet is 939 en in de toekomst gaat het op een 775 moeten passen

ik zou graag een nieuwe voeding zetten maar weet niet juist welke.
hij moet zeer stil zijn en moet een tijdje meegaan dus zeker 600+ watt

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 20:08
Welkom,

We verwachten hier dat mensen zelf hun best doen een oplossing te vinden. En dat heb jij duidelijk niet gedaan in dit geval.

Kun je zelf geen moeite nemen om eens te zoeken via Google en Reviews te zoeken?
Niemand heeft hier zin om dat voor jou te gaan doen terwijl je dat zelf ook kunt.

En wat betreft de cpu cooler: Op de website van de fabrikanten staat voor welke socket ze geschikt zijn...

[ Voor 44% gewijzigd door Saeverix op 10-08-2008 22:15 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

En wat betreft de voeding: Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 maar dan moet je natuurlijk wel weten wat je specs zijn. ;)
600 Watt voeding is voor de meeste mensen nogal overdreven btw.
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:23:
OCZ Vendetta 2
600 watter van corsair

Ga geen moeite doen om uit te leggen.
En wat schiet iemand hiermee nu op. :?
Dat jij Corsair en OCZ goede merken vind, hoeft een ander niet te vinden, zet er dan bij waarom deze twee producten beter zijn of een betere prijs kwaliteit hebben dan andere vergelijkbare producten. ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 22:26 ]

Verwijderd

OCZ Vendetta 2
600 watter van corsair

Ga geen moeite doen om uit te leggen.

Verwijderd

Topicstarter
Saeverix schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:05:
Welkom,

We verwachten hier dat mensen zelf hun best doen een oplossing te vinden. En dat heb jij duidelijk niet gedaan in dit geval.

Kun je zelf geen moeite nemen om eens te zoeken via Google en Reviews te zoeken?
Niemand heeft hier zin om dat voor jou te gaan doen terwijl je dat zelf ook kunt.

En wat betreft de cpu cooler: Op de website van de fabrikanten staat voor welke socket ze geschikt zijn...
voor dat jij van deze zinloze commentaar geeft, je hebt geen enkel bewijs of dergelijke dat ik zelf geen moeite heb gedaan wat ik dus wel heb gedaan.

maar ik kom er niet uit welke ik moet nemen daarom kom ik het hier even vragen
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:17:
En wat betreft de voeding: Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 maar dan moet je natuurlijk wel weten wat je specs zijn. ;)
600 Watt voeding is voor de meeste mensen nogal overdreven btw.

[...]

En wat schiet iemand hiermee nu op. :?
Dat jij Corsair en OCZ goede merken vind, hoeft een ander niet te vinden, zet er dan bij waarom deze twee producten beter zijn of een betere prijs kwaliteit hebben dan andere vergelijkbare producten. ;)
dank je

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 11:41 ]

Verwijderd

dat is niet te zien aan je startpost,

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:40:
voor dat jij van deze zinloze commentaar geeft, je hebt geen enkel bewijs of dergelijke dat ik zelf geen moeite heb gedaan wat ik dus wel heb gedaan.
Dat kan niemand zien aan je startpost. We hebben hier geen glazen bol ;)
maar ik kom er niet uit welke ik moet nemen daarom kom ik het hier even vragen
Tja, helaas is dit toch niet de manier waarop GoT werkt.
We verwachten van onze bezoekers enige eigen inzet. Daartoe behoren onder andere ook het lezen van reviews en het zoeken naar verwante onderwerpen hier op het forum.
Dan had je bijv. dit topic kunnen vinden: Welke voeding heb ik nodig? Deel 20
Qua koelers kun je veel terugvinden in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen

Daarmee moet je een heel eind kunnen komen.

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.