Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 19:01

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik heb vanmiddag rond 12:30 op opwaarderen.nl €20 beltegoed voor KPN gekocht. De betaling met iDeal ging goed en daar heb ik ook bevestiging van, maar ik heb nog steeds de opwaardeercode niet gekregen; niet per email, niet per SMS, en ook niet op de webpagina. Ik heb vanmiddag gebeld naar de customer service van opwaarderen.nl. Ze zeggen op de website dat die van 9:00 tot 17:00 beschikbaar is maar ik heb ze niet kunnen bereiken -- misschien omdat er veel mensen bellen omdat de boel stuk is, of misschien omdat ze stiekum op zondag niet open zijn terwijl dat niet op de website staat...

Anyway, hebben andere mensen nu ook problemen met opwaarderen.nl of ooit zulke problemen gehad? Ik heb al 3x eerder die website gebruikt en toen kreeg ik in een minuut of 10 de opwaardeercode...

[edit]

Het blijkt dus dat de service al sinds vrijdagavond stuk is, en ACP Prepaid, het bedrijf achter opwaarderen.nl, is daar pas vanmorgen achtergekomen... Ook staat op de website dus dat je tussen 9:00 en 17:00 kunt bellen maar staat er niet bij dat dat alleen van maandag t/m vrijdag is. Die slaan dus al met al een leuke flater zo 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Mx. Alba op 11-08-2008 09:12 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.