Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na de Rom update, heb ik nog twee vragen:

1. Wie kan me vertellen of het mogelijk is het uitschakelen van de telefoon bij bellen of gebeld worden op te heffen.

2. Wie kan mij vertellen of de setting is aan te passen van de telefoon vanuit het basis scherm,

Scherm telefoon start nu op met videogesprek links onder, toetsenbord em rechts menu

Wil dit graag aanpassen in links contacten geen toetsenbord en menu is akkoord.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Ritchie hier kom ik niet verder mee, wellicht kun je me een stapje verder helpen

Verwijderd

Topicstarter
Yes, ik heb het gevonden!
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaat? Doe dan het volgende:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet uitvoeren op mijn Diamond, graag stap voor stap

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Ik zie dat je het grote topic inmiddels hebt gevonden. In dat topic (en ook de vorige delen) is al erg veel besproken over dit toestel, daarom is het bijna een must-read voor als je iets over het toestel wilt weten.

Daarnaast verwachten we op dit forum eigen inzet. Zo is het gebruikelijk om bij het openen van een topic niet alleen vragen te stellen, maar ook om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Omdat je vragen te basic zijn en niet voldoende onderbouwd, sluit ik dit topic. Graag verder in het grote topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.