Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wanddoos nachttarief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er op sommige elektrische boilers een schakelaar staat die het hoogfrequent signaal oppikken wanneer er van dag- naar nachttarief op de teller wordt overgeschakeld. Dit bestaat eveneens als inbouwmodule voor in de zekeringkast... maar ik zoek iets eenvoudiger, namelijk: bestaat dit eveneens in wandcontact versie??

Of nog interessanter een module die dit signaal oppikt en bijvoorbeeld KaKu materiaal kan aansturen?

Ik denk maar aan het activeren van wasmachine wanneer het nachttarief actief wordt.

Ik heb reeds gegooled ;)

Oh ja, en het is NIET zo dat nachttarief steeds op een vast moment "begint" (bijvoorbeeld 21u 's avonds).

Thx

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 19:50 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb dag/nacht stroom hier. Dat geeft om 23.00 en om 07.00 een flink klap in m'n meterkast. (in het weekend geldt ook nachttarief trouwens).

Ik zou ook wel de vaatwasser en de wasmachine willen timeren, ware het niet dat al mijn apparaten tip-toets hebben, en dit dus bij mij niet kan.

Ey!! Macarena \o/

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:39
Met tip toets gaat nietw erken nee maar wij hebben hier dag en nacht stroom en de wasmachine gaat aan in de nacht en de vaatwasser ook.

Oplossing? Knoppen alvast indrukken en een tijdschakkelklok ertussen:-) Wel zo digitale. Kun je hele week inzetten.

De vaatwasser kan ook een paar uur later beginnen als we willen maar dit was simpeler.