Beste mensen,
Ik heb zo een kleine maand geleden mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.
Windows XP SP3
AMD X2 1.6 Ghz
2gb DDR2
Ik heb erna ook de nieuwste versie van WLM geïnstalleerd. Het probleem is dus dat ie telkens vast loopt.
Ik merk het aan de bewegend smiley's die heel langzaam gaan bewegen na een tijdje. Op een gegeven moment doen die smileys helemaal niks meer en zijn gewoon bevroren. Msn blijft het wel gewoon doen.
Alleen dan duurt het niet lang meer of mijn msn bevriest ook helemaal. Ik dacht het probleem te kunnen verhelpen en negeerde het een lange tijd. Dus windows opnieuw installeren geen optie.
Wat ik heb geprobeerd is
- MSN 8.0 (Deze valt gelijk weg nadat ik hem start)
- MSN 7.5 deze doet precies hetzelfde als WLM
- MSN 9.0(beta) Deze doet ook precies hetzelfde als WLM
Ik dacht dat er in de bestanden van msn iets niet helemaal lekker zit dus heb ook Messenger plus, Tevergeefs dit verandert helemaal niets.
-MSN 4.0 werkt vlekkeloos, alleen dat is qua functies erg beperkt.
Ik heb op dit moment mIRC aanstaan met msn erin en dat werkt ook goed.
Mijn pc is virus en spyware vrij.
WLM uiteraard heeeel vaak opnieuw geinstaleerd. Dit levert ook helemaal geen resultaat op.
Ik kom er zelf helemaal niet uit.
Kan dit probleem ergens in e register zitten misschien ?
Iemand enig idee?
Ik hoor het gauw! Alvast bedankt voor het meedenken
Ik heb zo een kleine maand geleden mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.
Windows XP SP3
AMD X2 1.6 Ghz
2gb DDR2
Ik heb erna ook de nieuwste versie van WLM geïnstalleerd. Het probleem is dus dat ie telkens vast loopt.
Ik merk het aan de bewegend smiley's die heel langzaam gaan bewegen na een tijdje. Op een gegeven moment doen die smileys helemaal niks meer en zijn gewoon bevroren. Msn blijft het wel gewoon doen.
Alleen dan duurt het niet lang meer of mijn msn bevriest ook helemaal. Ik dacht het probleem te kunnen verhelpen en negeerde het een lange tijd. Dus windows opnieuw installeren geen optie.
Wat ik heb geprobeerd is
- MSN 8.0 (Deze valt gelijk weg nadat ik hem start)
- MSN 7.5 deze doet precies hetzelfde als WLM
- MSN 9.0(beta) Deze doet ook precies hetzelfde als WLM
Ik dacht dat er in de bestanden van msn iets niet helemaal lekker zit dus heb ook Messenger plus, Tevergeefs dit verandert helemaal niets.
-MSN 4.0 werkt vlekkeloos, alleen dat is qua functies erg beperkt.
Ik heb op dit moment mIRC aanstaan met msn erin en dat werkt ook goed.
Mijn pc is virus en spyware vrij.
WLM uiteraard heeeel vaak opnieuw geinstaleerd. Dit levert ook helemaal geen resultaat op.
Ik kom er zelf helemaal niet uit.
Kan dit probleem ergens in e register zitten misschien ?
Iemand enig idee?
Ik hoor het gauw! Alvast bedankt voor het meedenken