Toon posts:

Hoe kan dit??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het probleem is als volgt, als ik mijn pc'tje ongeveer een 1/2 uur aan draaien heb, dan begint ineens mijn hdd te rammelen en dan begint mijn pc in zijn geheel te laggen. de diskdrive begint 3x te ratelen en dan is het weer afgelopen, dan kan ik weer gewoon verder waar ik mee bezig was. :? heel apart. dit gebeurt echt om het half uur. pc wordt traag, hdd begint te ratelen, beeld gaat hakkelen (lekker onder counter strike!!) en dan de a drive 3 keer ratelen en dan weer afgelopen.

ik draai met WinME, maar voorheen met Win98 en had hetzelfde probleem......

wie kan mij AUB helpen?
(voor systeem specs, zie helemaal onderaan)

alvast bedankt!

Verwijderd

BIOS flashen?
HD's e.d. eens in een andere master-/slave-volgorde aansluiten op je IDE-bussen?
Voor alles de nieuwste drivers?

Ik zou het toch in die richting gaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al geprobeerd (dat van die hdd's).
ik heb de BIOS nog niet geflashed... kan ik ook wel eens proberen (als dat maar goed gaat).

Iemand nog andere voorstellen ??

Verwijderd

Topicstarter
is er dan niemand die me verder kan helpen ??

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:17

nexhil

BAM!

zet je virusscan ut , ook in bios

Verwijderd

Virusscanner, Windows taak manager (defrag, scandisk).

Og fewoon een virus hah ..

Nee, zal wel geen virus zijn hoor ;)

Verwijderd

Gebruik je MS Office ?

Zo ja, dan is de kans heel groot dat Find Fast aan staat. Zet deze uit! (control Panel).

zo nee... dan ligt 't aan iets anders, maar het ligt in iedergeval niet aan je hardware! Probeer anders alleen win98 te instaleren, en laat dit dan ook 30 min. aan staan...

mao komt dit ook voor als je alleen win98 geinstaleerd hebt ? zo nee, dan ligt het dus niet aan je hardware / windoos, maar zoals ik al zei (waarschijnlijk) Office!!!
Pagina: 1