Het volgende dilemma:
Nieuw aan te schaffen:
Versterker / receiver
CD/DVD speler
Network Media Tank
De keuzes:
NMT: Popcornhour A110
Als tie leverbaar is
dat staat aan vast
CD\DVD: Harman Kardon DVD 37
of
Harman Kardon DVD 47
Versterker/ receiver: Harman Kardon AVR 347
of:
Harman Kardon AVR 255
Mijn twijfel tussen de DVD spelers bestaat uit:
DVD37 heeft geen SACD ondersteuning, DVD47 wel. Ik heb zelf geen SACD plaatjes, dus denk ik dat de DVD37 de beste keuze is ( en volgens mij is SACD ook geen héél erg gangbaar spul, als je geen audiofiel bent)
De twijfel tussen de receivers heeft voornamelijk te maken met de aanwezigheid van HDMI 1.3a en troughput of upscaling to1080p
In de specs van de Popcornhour staat voor de uitgangen:
Audio/Video outputs
* HDMI v1.3a (up to 1080p)
* Component Video (up to 1080p)
* S-Video
* Composite Video
* Stereo Analog Audio
* S/PDIF Optical Digital Audio
Dus mijn eerste keuze was de HK AVR255
Nu had ik na het doorlezen van wat draadjes begrepen dat HDMI 1.3a eigenlijk alleen een verbetering was voor de kabelspagetti, dus dat het voor beeld en geluid nauwelijks uitmaakt.
Dus weer twijfel over de AVR 347 (eigenlijk eerste keus, want mooier IMHO)
Ik ben nog niet in het gelukkige bezit van een 1080p LCD/plasma (Nee gewoon een Panasonic CRT bakbeest van 5 jr oud) , maar die zal er tzt wel komen.
Dus nu eigenlijk de vraag: met welke amp ben ik het beste op de toekomst voorbereid; gaat HDMI 1.3a dé nieuwe standaard worden en is het nu al aan te raden om al je apparatuur aan dié standaard te laten voldoen
Ik was wel van plan om er een jaar of 10 mee te doen tenslotte
Nieuw aan te schaffen:
Versterker / receiver
CD/DVD speler
Network Media Tank
De keuzes:
NMT: Popcornhour A110
Als tie leverbaar is
dat staat aan vast
CD\DVD: Harman Kardon DVD 37
of
Harman Kardon DVD 47
Versterker/ receiver: Harman Kardon AVR 347
of:
Harman Kardon AVR 255
Mijn twijfel tussen de DVD spelers bestaat uit:
DVD37 heeft geen SACD ondersteuning, DVD47 wel. Ik heb zelf geen SACD plaatjes, dus denk ik dat de DVD37 de beste keuze is ( en volgens mij is SACD ook geen héél erg gangbaar spul, als je geen audiofiel bent)
De twijfel tussen de receivers heeft voornamelijk te maken met de aanwezigheid van HDMI 1.3a en troughput of upscaling to1080p
In de specs van de Popcornhour staat voor de uitgangen:
Audio/Video outputs
* HDMI v1.3a (up to 1080p)
* Component Video (up to 1080p)
* S-Video
* Composite Video
* Stereo Analog Audio
* S/PDIF Optical Digital Audio
Dus mijn eerste keuze was de HK AVR255
Nu had ik na het doorlezen van wat draadjes begrepen dat HDMI 1.3a eigenlijk alleen een verbetering was voor de kabelspagetti, dus dat het voor beeld en geluid nauwelijks uitmaakt.
Dus weer twijfel over de AVR 347 (eigenlijk eerste keus, want mooier IMHO)
Ik ben nog niet in het gelukkige bezit van een 1080p LCD/plasma (Nee gewoon een Panasonic CRT bakbeest van 5 jr oud) , maar die zal er tzt wel komen.
Dus nu eigenlijk de vraag: met welke amp ben ik het beste op de toekomst voorbereid; gaat HDMI 1.3a dé nieuwe standaard worden en is het nu al aan te raden om al je apparatuur aan dié standaard te laten voldoen
Ik was wel van plan om er een jaar of 10 mee te doen tenslotte
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen