India is als een olifant, groots, ingewikkeld, niet echt eenvoudig te begrijpen, en met een geheugen dat dat verder reikt dan onze geschiedenisboeken. India is zoals een Gujarati Tali, een gerecht met vele gerechtjes erin, met zoete, zure, bittere en zoute smaken.. Oftewel, India is niet echt iets wat je kan omschrijven in een boek of foto serie.
Ik heb Gujarat, Rajasthan en Maharashtra bezocht, 3 westerlijke staten, als 'social visit'. Als kind heb ik in Rajkot en Delhi gewoond vanwege het werk van mijn ouders. Ik sprak Gujarati vloeiend, en was net zo Gujarti als Hollander.
Om te kijken en niet te vergeten zijn we terug gegaan, het Gujarati pikte ik wel ietwat op, maar het blijft moeilijk. Tijdens het reizen veel herkend, veel gezien, veel gekletst, veel genoten en af en toe afgezien (race-kak, 3 uur lang op een bagage rek gezeten). De foto's zijn slechts een beeld van mijn reis, door mijn ogen.. Ik hoop dat jullie 't nice vinden..
De foto's zijn genomen met een 5D, 35 f/1.4, 50 f/1.4 of 17-40. Het verwerken is puur in Lightroom 2 gedaan. Je kan 't beste op de foto klikken voor een grotere versie
#1 Rajkot, Bazar

#2 Rajkot, Vora (bepaalde groep moslims) Bazar

#3 Rajkot, Bazar

#4 Trein van Rajkot naar Junagadh

#5 Trein van Rajkot naar Junagadh

#6 Mount Abu

#7 Rajesthan, Mount Abu - Jaipur, 450 km ongv, 12 dodelijke ongelukken..

#8 Jaipur

#9 Jaipur

#10 Jaipur

Update komt er zsm aan
alvast dank voor 't kijken
Ik heb Gujarat, Rajasthan en Maharashtra bezocht, 3 westerlijke staten, als 'social visit'. Als kind heb ik in Rajkot en Delhi gewoond vanwege het werk van mijn ouders. Ik sprak Gujarati vloeiend, en was net zo Gujarti als Hollander.
Om te kijken en niet te vergeten zijn we terug gegaan, het Gujarati pikte ik wel ietwat op, maar het blijft moeilijk. Tijdens het reizen veel herkend, veel gezien, veel gekletst, veel genoten en af en toe afgezien (race-kak, 3 uur lang op een bagage rek gezeten). De foto's zijn slechts een beeld van mijn reis, door mijn ogen.. Ik hoop dat jullie 't nice vinden..
De foto's zijn genomen met een 5D, 35 f/1.4, 50 f/1.4 of 17-40. Het verwerken is puur in Lightroom 2 gedaan. Je kan 't beste op de foto klikken voor een grotere versie
#1 Rajkot, Bazar
#2 Rajkot, Vora (bepaalde groep moslims) Bazar
#3 Rajkot, Bazar
#4 Trein van Rajkot naar Junagadh
#5 Trein van Rajkot naar Junagadh
#6 Mount Abu
#7 Rajesthan, Mount Abu - Jaipur, 450 km ongv, 12 dodelijke ongelukken..
#8 Jaipur
#9 Jaipur
#10 Jaipur
Update komt er zsm aan
|>