Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BlueSoleil crashed op laptop, niet op desktop (Vista SP1)

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 06:27

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik heb sinds kort problemen met de BlueSoleil software voor mijn MSI Btoes 2.0 dongle. Zodra ik BlueSoleil op wil starten crashed het programma meteen. Ik heb natuurlijk geprobeerd de software te herinstalleren, maar dat hielp niks. Het gebeurt zowel met de versie die bij de dongle meegeleverd was, als met de laatste versie van de BlueSoleil website.

Raar genoeg gebeurt dit alleen op mijn laptop. Als ik de dongle in mijn desktop stop en BS installeer gaat alles prima. Ik sta dus voor een raadsel, want ik snap echt niet waar het verschil kan zitten. Beide draaien Windows Visa met Sp1 en alle laatste updates.

De melding die Windows geeft is als volgt.
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: BlueSoleil.exe
Application Version: 2.7.0.13
Application Timestamp: 4773564c
Fault Module Name: StackHash_8ddf
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: 80000003
Exception Offset: 01ba72c6
OS Version: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Locale ID: 1043
Additional Information 1: 8ddf
Additional Information 2: 36490df3813b24f46ca1c8a4bcb70b18
Additional Information 3: 9683
Additional Information 4: 0eff86f00d2a6820b09d0dce061cc0c9
Ik heb al Process Explorer geinstalleerd om te kijken of ik kon kijken waarop bluesoleil.exe steeds crashde. Tot op zekere hoogte doet de .exe hetzelfde op de laptop als op de desktop. Maar waar 'ie op de laptop crashed, start de software op de desktop gewoon verder door. In de process explorer kan ik niks vreemds ontdekken (geen foutmelding iig).

Ik heb BlueSoleil al een paar dagen terug gemaild, maar heb nog geen antwoord gekregen.
Via google kan ik maar één link vinden die hier mee te maken heeft, en die is in het arabisch :{

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 06:27

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
*schopje* aangezien ik van BS zelf nog niks gehoord heb

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In die arabische thread staat in iedergeval geen antwoord. Verder zijn dit soort problemen vaak toch alleen door de ontwikkelaar die het gemaakt heeft op te lossen; ik ben bang dat wij je ook niet verder kunnen helpen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate