Ik wil een site die ik onlangs online heb gezet 'in Google zetten'. Deze heb ik eerst handmatig toegevoegd via http://www.google.nl/addurl/?continue=/addurl . Toen ik mn site na een paar dagen nog steeds niet kon vonden (met keywords de zeker weten moeten werken) heb ik met 'Webmasterhulpprogramma's van Google' ook nog een (correcte) sitemap toegevoegd. Echter staat er al een aantal dagen bij 'indexstatus'':
- Site heeft css-layout met juist gebruik van elementen (ook zonder stylesheet goed te bekijken)
- Meta keywords en description zijn ingevuld (voor zover google daar naar kijkt).
- Ik weet dat het helpt als je site vanaf andere sites wordt gelinkt, maar dat gebeurt nu en binnenkort nog niet (en is imo ook niet perse nodig).
Iemand een idee hoelang dit indexeren gewoonlijk duurt? De url kan ik helaas niet geven.
Verder:Er zijn momenteel geen pagina's van uw site opgenomen in de index van Google. Het indexeren kan enige tijd duren.
- Site heeft css-layout met juist gebruik van elementen (ook zonder stylesheet goed te bekijken)
- Meta keywords en description zijn ingevuld (voor zover google daar naar kijkt).
- Ik weet dat het helpt als je site vanaf andere sites wordt gelinkt, maar dat gebeurt nu en binnenkort nog niet (en is imo ook niet perse nodig).
Iemand een idee hoelang dit indexeren gewoonlijk duurt? De url kan ik helaas niet geven.