Na weken probleemloos te hebben gedraaid, heb ik de laatste dagen continue bij 60% checking credentials dat deze, met de veel zeggende melding, eruit klapt:
Firewall, ondanks dat dit dus gewerkt heeft, heb ik tijdelijk uitgezet. Op het web kan ik wel bij AOL en XDRIVE inloggen. Ik heb geen proxy en zit via een router op een modem op het internet. Daar dit tot een week geleden gewoon gewerkt heeft heb ik dit uitgesloten als oorzaak.
In XDRIVE zit een optie voor "logging" maar het aan of uitzetten levert geen *.log files op (heb met zoeken alle logfiles op datum gesorteerd).
Weet iemand wat hier aan de hand is? Weet iemand hoe de logging werkt?
Google brengt me alleen op een oude pagina waar Certificates moeten worden geïnstalleerd, maar deze zijn al aanwezig (en het heeft weken achtereen gewoon gewerkt). Ik heb ook nog eens de laatste versie van XDRIVE geïnstalleerd (v5.1.163) maar dit bracht ook geen oplossing.Unable to establish connection to server
Result code: 12045 (0x00002f0d)
Details: unknown
Firewall, ondanks dat dit dus gewerkt heeft, heb ik tijdelijk uitgezet. Op het web kan ik wel bij AOL en XDRIVE inloggen. Ik heb geen proxy en zit via een router op een modem op het internet. Daar dit tot een week geleden gewoon gewerkt heeft heb ik dit uitgesloten als oorzaak.
In XDRIVE zit een optie voor "logging" maar het aan of uitzetten levert geen *.log files op (heb met zoeken alle logfiles op datum gesorteerd).
Weet iemand wat hier aan de hand is? Weet iemand hoe de logging werkt?
... gecensureerd ...