Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 13:00
Ik krijg bij Route 66 regelmatig de melding 'er is een probleem opgetreden met gwes.exe' en dan de vraag of ik een rapport wil verzenden naar microsoft. Als ik dan op niet verzenden klik loopt Route 66 wel door maar het is vreselijk irritant.

Weet iemand waar dit aan ligt, en is er een oplossing voor?

Ik heb een Touch Diamond maar zag op internet dat dit probleem ook bij andere smartphones speelt. Helaas ben ik nog geen oplossing tegengekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Pixelz op 10-08-2008 14:49 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de titel iets verduidelijkt. :)

Heb je al bij Route66 nagevraagd of dit een bekend probleem is en of ze er misschien een patch voor hebben? Als ik het zo lees, zijn er meer mensen met dit probleem waardoor de kans aannemelijk is dat ze er een oplossing voor hebben.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 11:13
Heb je cleartype aan staan op je Windows Mobile apparaat? Op het MSDN forum is iemand een applicatie aan het ontwikkelen en krijgt dezelfde melding als jij. Een MVP geeft aan dat af en toe cleartype roet in het eten gooit.

Ook de Error Reporting tool die ingebakken zit kan het probleem veroorzaken. Ik zou beiden even uitzetten en opnieuw testen.

Linkje: http://forums.microsoft.c...px?PostID=112995&SiteID=1

[ Voor 17% gewijzigd door FatalZero op 12-08-2008 11:16 . Reden: linkje ]

Opper-prutser

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 20:19
Als achtergrondinformatie vond ik dit:

It is the Graphics, Windowing, and Events Subsystem, but it does not load the drivers. That is actually handled by another app called device.exe. Gwes.exe is purely for the user interface components and doesn't deal with the hardware layer.

nog geen oplossing maar het is dus geen component van Route 66 maar van Windows mobile.
Vreemd, ik heb een tijd lang Route 66 op m'n Pharos gedraaid zonder problemen.