Wtf mn vorige topis sluiten ze zo
IK was al bezig om het zelf uit te zoeken hoor!!!!
Goed ontopic:
Dit is nu wat ik heb:
Videokaart: GeForce GTX 280 x2 (sli) klik
Geheugen: Corsair TWIN3X4096 (2x2GB DDR3) klik
Koeler: Scythe Infinity SCINF-1000 klik
DVD Brander: LG GH20NS10 klik
Behuizing: Antec Performance One P182 Zwart klik
HDD: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB klik
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 klik
Moederbord: Asus Striker II Extreme klik
Voeding: Corsair CMPSU-620HXEU, 620W klik

Ik heb even gekeken in welke voeding topic deel 20 alleen daar word ik niet wijze van
Kan deze voeding dit allemaal trekken denken jullie?
Ik heb zelf ook gekeken naar een paar benchmarks van de grafische kaart en daar zie ik dat de Geforce GTX 280 sneller is dan de 4870 van Ati. Maar ik lees net in een post (in mn vorige topic) dat het niet zo is. Wat is het nu??
Misschien is het geheugen aan de dure kant.. Wie kan mij een goeie snelle DDR3 geheugen aanbevelen?
@moderators: Ik heb nu mn hele systeem samengesteld dus ik zie geen reden waarom dit topic ook op slot moet!
Goed ontopic:
Dit is nu wat ik heb:
Videokaart: GeForce GTX 280 x2 (sli) klik
Geheugen: Corsair TWIN3X4096 (2x2GB DDR3) klik
Koeler: Scythe Infinity SCINF-1000 klik
DVD Brander: LG GH20NS10 klik
Behuizing: Antec Performance One P182 Zwart klik
HDD: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB klik
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 klik
Moederbord: Asus Striker II Extreme klik
Voeding: Corsair CMPSU-620HXEU, 620W klik

Ik heb even gekeken in welke voeding topic deel 20 alleen daar word ik niet wijze van
Kan deze voeding dit allemaal trekken denken jullie?
Ik heb zelf ook gekeken naar een paar benchmarks van de grafische kaart en daar zie ik dat de Geforce GTX 280 sneller is dan de 4870 van Ati. Maar ik lees net in een post (in mn vorige topic) dat het niet zo is. Wat is het nu??
Misschien is het geheugen aan de dure kant.. Wie kan mij een goeie snelle DDR3 geheugen aanbevelen?
@moderators: Ik heb nu mn hele systeem samengesteld dus ik zie geen reden waarom dit topic ook op slot moet!