PC 2000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-01 01:31
Wtf mn vorige topis sluiten ze zo :? IK was al bezig om het zelf uit te zoeken hoor!!!!

Goed ontopic:

Dit is nu wat ik heb:

Videokaart: GeForce GTX 280 x2 (sli) klik
Geheugen: Corsair TWIN3X4096 (2x2GB DDR3) klik
Koeler: Scythe Infinity SCINF-1000 klik
DVD Brander: LG GH20NS10 klik
Behuizing: Antec Performance One P182 Zwart klik
HDD: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB klik

CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 klik
Moederbord: Asus Striker II Extreme klik
Voeding: Corsair CMPSU-620HXEU, 620W klik

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/5620/totaal2vu5.jpg

Ik heb even gekeken in welke voeding topic deel 20 alleen daar word ik niet wijze van ;(
Kan deze voeding dit allemaal trekken denken jullie?

Ik heb zelf ook gekeken naar een paar benchmarks van de grafische kaart en daar zie ik dat de Geforce GTX 280 sneller is dan de 4870 van Ati. Maar ik lees net in een post (in mn vorige topic) dat het niet zo is. Wat is het nu??

Misschien is het geheugen aan de dure kant.. Wie kan mij een goeie snelle DDR3 geheugen aanbevelen?

@moderators: Ik heb nu mn hele systeem samengesteld dus ik zie geen reden waarom dit topic ook op slot moet!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04-2025
ZeroXT schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:57:
@moderators: Ik heb nu mn hele systeem samengesteld dus ik zie geen reden waarom dit topic ook op slot moet!
Lees het beleid dan ook!

Bovendien waarom wil je persee DDR3? Zoveel prijs/kwaliteit van die krengen is echt veel te laag, kijk naar de NIEUWE ati kaart die uitkomt

Kijk in het welke voeding moet ik kieze topic om te zien welke nodig is

[ Voor 30% gewijzigd door jorde op 10-08-2008 14:01 ]

• Dre4life
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik ben bang dat je iig een sterkere voeding nodig hebt. Want had laatst een q9450 met hd 4870 op een 700Watt voeding en dat ging al niet (voeding was een coolermaster) En zelf zou ik voor een dual core kiezen omdat weinig programma's nog gebruik maken van meerdere cores.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hier het voeding topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 20

ah had je al gezien

[ Voor 15% gewijzigd door Noork op 10-08-2008 14:05 ]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sja, en dit topic gaat ongetwijfeld *weer* op slot. Wat voegt jouw topic nou toe? Wat wil je ermee bereiken? Het is niets anders dan een verkapt wat-moet-ik-kopen topic waar niemand behalve jij wat aan hebt. Dat je al zelf wat uitgezocht hebt doet daar niets aan af, want als je al besloten hebt wat je wil kopen, had je het hier ook niet neer hoeven zetten.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-01 18:21
Dre4life schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:04:
Ik ben bang dat je iig een sterkere voeding nodig hebt. Want had laatst een q9450 met hd 4870 op een 700Watt voeding en dat ging al niet (voeding was een coolermaster) En zelf zou ik voor een dual core kiezen omdat weinig programma's nog gebruik maken van meerdere cores.
Uhhm Q9300@3.22Ghz en 4870 trekt bij mij uit het stopcontact max 340Watt en werkt prima met mijn corsair 520.
Maar ja dit soort topics zijn niet meer toegestaan ligt niet aan je inzet dat ziet er nu goed uit.
Beleid:
CSL FAQ

[ Voor 15% gewijzigd door EnderQ op 10-08-2008 14:20 ]

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

jelly

Arch Linux

Iets minder fel reageren helpt meestal ook wel en lees gewoon even het CSL Beleid en Faq door. Dit regeltje maak volgens mij alles duidelijk :
Alle systeemvragen die betrekking hebben op de volgende categorieën zijn niet toegestaan in CSL:

* Het gamesysteem;
* Het basissysteem (standaard PC voor o.a. internetten, textverwerken);
* Het multimediasysteem;
* Een (3D) workstation;

[ Voor 38% gewijzigd door jelly op 10-08-2008 14:22 ]

Keep it simple stupid

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Slotjes, spaar ze alle...

2. Ik hoop dat de sluitmessage duidelijk was. Dergelijke topics zijn gewoon niet meer toegestaan. Punt uit.
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
En wat zien we daar
Alle systeemvragen die betrekking hebben op de volgende categorieën zijn niet toegestaan in CSL:

* Het gamesysteem;
* Het basissysteem (standaard PC voor o.a. internetten, textverwerken);
* Het multimediasysteem;
* Een (3D) workstation;

[ Voor 74% gewijzigd door GENETX op 10-08-2008 14:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.