Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Importeren van emailberichten in Windows Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij aankoop van onze nieuwe computer een backup laten maken van de harddisk die nog
in de oude computer zat. Deze staan nu op een externe usb opslagdisk.

Op mijn oude computer stond Outlook Express.
Nou wil ik de oude emailberichten importeren.

Ik heb daarbij de volgende vragen:

Bestaan deze emaiberichten nog na het maken van een backup van de harddisk.
En zo ja waar kan ik deze berichten dan terugvinden op de externe disk.
Weet iemand hoe ik deze berichten in Windows Mail kan importeren.
Of misschien op een andere manier nog kan raadplegen?

Groetjes

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De email staat standaard in
<drive>:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express.

Of en hoe je de mail in Windows mail krijgt zal je via google wel kunnen vinden

☻/
/▌
/ \

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Je kan je berichten idd importeren naar Windows Mail, je moet dan de map kiezen waar je berichten in staan van je outlook. Dit is bv.

C:\Documents and Settings\SERVER\Local Settings\Application Data\Identities\{699FA908-10B1-400B-8CFB-4EFFC72D45A0}\Microsoft\Outlook Express

Dit is de map van mijn outlook express, dus jij zal dan naar Documents and Settings moeten gaan en dan je gebruikersnaam en enz.

Je zal dan ook eerst je onzichtbare mappen zichtbaar moeten maken bij map opties.

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
En het importeren van mail uit Outlook Express naar Windows Mail is heel erg goed te vinden op google. Heb het daar zelf ook gevonden.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nou staat e.e.a. ook vermeld in de Officesuites en -software - FAQ lijkt het me niet echt nodig om hier een topic over te openen. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.