PC aanvullen (tot 2000 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 555 views

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-01 01:31
Ik wil graag dit als pc hebben:

Videokaart: GeForce GTX 280 x2 (sli) klik
Geheugen: Corsair TWIN3X4096 (2x2GB DDR3) klik
Koeler: Scythe Infinity SCINF-1000 klik
DVD Brander: LG GH20NS10 klik
Behuizing: Antec Performance One P182 Zwart klik
HDD: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB klik

Dit alles komt bij elkaar op:
€ 1.311,42

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/297/totaalzh7.jpg

Nu heb ik alleen nog dit nodig:
Moederbord
Cpu
Voeding

Wie kan mij helpen om een moederbord te vinden die deze DDR3 geheugen aankan samen met de 2 videokaarten in SLI en een Intel CPU die op deze moederbord past en als laaste een voeding die dit allemaal trekt? :)

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
ZeroXT schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:07:
Wie kan mij helpen om een moederbord te vinden die deze DDR3 geheugen aankan samen met de 2 videokaarten in SLI en een Intel CPU die op deze moederbord past en als laaste een voeding die dit allemaal trekt? :)
De pricewatch, kijk anders in de BBGs die helpen altijd. Het is al enige tijd niet meer de bedoeling dat mensen met deze vragen komen, je word geacht dit zelf uit te zoeken, doormiddel van reviews te lezen en gebruik te maken van de aangeboden middelen (pricewatch, BBG etc..)

Kijk daar eens naar, en je helpt jezelf niet alleen maar de mods ook :P

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-01 01:31
Ik doe niets anders dan kijken naar benchmarks en in de pricewatch kijken etc. Ik kom er alleen niet uit. Ik weet niet hoeveel watt voeding dit systeem nodig heeft. Ik zag wel een moederbord in de BBG alleen die ondersteund geen DDR3 en ook geen SLI.

Ik wist niet dat dit niet mocht.. Kan iemand me dan alleen een tip geven over welke moederbord ik moet aanschaffen? Dan kan ik de cpu er zelf bij zoeken en eventueel de voeding ook:)

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Voor je moederbord kan je ook gewoon in de PW selecteren op DDR3 en SLI. Easy weasy ;)
Kom je vanzelf op de bordjes uit die in aanmerking komen. Klik

Voor je cpu moet je eerst kijken wat je wilt, quad- of dualcore. Dan keuzes maken.

En aangezien je genoeg geld hebt zou ik lekker een dikke A-merk voeding kopen. (800W)

[ Voor 53% gewijzigd door Crijnn op 10-08-2008 13:27 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

PromoX

Flying solo

ZeroXT schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:21:
Ik weet niet hoeveel watt voeding dit systeem nodig heeft.
Als je exact weet wat je allemaal wil hebben kun je voor deze vraag terecht in Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 :).

And I'm the only one and I walk alone.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mag ik vragen op welke resolutie je gaat gamen als je 2xGTX280 wilt? Mocht je erop terugkomen, scheelt je weer SLi tenzij je verwacht het er later bij te prikken.

Voor de rest kan je ook DDR3-mem on the budget nemen, cas7 is snel maar aangezien je voor Intel gaat zal cas9 bijna even snel zijn als cas7, Intel heeft veel minder last van timings. Pak een leuke Quad + 600w voeding, dan kom je er denk ik wel. Behuizing en HDD zijn mooi gekozen overigens :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jejking op 10-08-2008 13:28 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-01 18:31
Wat? :o 4GB geheugen nemen voor 360 euro terwijl je ook 4GB kan halen voor 60 euro wat eigenlijk toch even snel is :? Wtfff :o

En waarom geen HD4870X2 die binnen een week uit komt? Stukken sneller dan die GTX280.

Oh, je wilt persee DDR3... Naja, moet je zelf maar weten dan. Ik vind het weggegooid geld omdat het toch amper sneller is en enorm duur is.

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 10-08-2008 13:31 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste ZeroXT,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.