Kan niet editen bij 30e post in V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25
Hallo,

Ik wou een toevoeging doen op een reactie in een V&A artikel en ik drukte op de edit knop. Ik kreeg toen echter de melding dat ik aan mijn 30 berichten zat. Leuk en aardig, maar ik wil enkel me tekst editen en niet een nieuwe reactie plaatsen. Is dat normaal ?

(Is het onderhand ook niet eens tijd om dat te verhogen, ik houd mij redelijk actief bezig op de v&a, en om voor iedere scheet een mail te sturen schiet ook niet op, dat houd de informatie centraal)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met Vraag en Aanbod, Pricewatch en Shop Review - allen onderdelen van de frontpage - te maken heeft.
Move LA --> Pricewatch dus.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er geldt een beperking van 30 reacties per maand, uitgezonderd de reacties op eigen advertenties. Het is daarbij de bedoeling dat je alleen reageert op een advertentie indien je daadwerkelijk interesse hebt in het product. Ander soort reacties (bijv over de prijs, hoe mooi het product wel niet is, dat jij het ook hebt enz) zijn niet toegestaan. Als ik in jouw historie kijk zie ik echter toch een flink aantal niet gewenste reacties. Als je dus dergelijke reacties niet meer plaatst hou je vanzelf meer reacties over voor de echte, serieuze reacties.

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 10-08-2008 12:06 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Microkid schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:04:
Als ik in jouw historie kijk zie ik echter toch een flink aantal niet gewenste reacties. Als je dus dergelijke reacties niet meer plaatst hou je vanzelf meer reacties over voor de echte, serieuze reacties.
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar een antwoord op de vraag of je eenmaal aan de limiet een eigen reactie nog hoort te kunnen editten. De limiet is er niet voor niets, maar een edit zou technisch toch gewoon mogelijk moeten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je gelijk in. Ik heb daar echter ook geen zicht in, dus zal ik het even melden op devtrack zodat een devver er even naar kan kijken. Misschien wordt er bij een edit ook gekeken naar het max aantal posts, waardoor het systeem in de war raakt. Maar dat laat ik dus aan een devver over.

update: devtrack aangemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 10-08-2008 13:06 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25
@ Microkid,

Ik zag dat je enkele van dat soort "overbodige" berichten had verwijderd, het aantal berichten blijft echter op 30 staan.

En dan beantwoord verder nog niet de vraag die nu ook SmartDoDo steld, waar het mij in eerste instantie om ging.

Edit : Bericht stond al een paar minuten op de achtergrond, had je reactie nog niet gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 10-08-2008 13:05 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als berichten verwijderd worden omdat iemand zich niet aan de richtlijnen houdt, lijkt het me ook niet dat die daarbij beloond wordt met een reactie-credit retour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

ongewenste reacties worden niet fysiek verwijderd, enkel voor het gewone publiek 'onzichtbaar' gemaakt en tellen daardoor dus wel degelijk mee voor de limiet van 30. En zoals Floppus al aangeeft is dat gewenst gedrag ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1