Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PHP] PhpBB + Eigen systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb nu bijna mijn website af, nu wil ik toch liever PhpBB gebruiken ipv
mijn eigen gemaakte forum, omdate phpbb toch wat uitgebreider is.
Nu loop ik alleen tegen een probleem aan :
ik wil dat als je via de site inlogt, je ook ingelogd wordt op het forum(en evt andersom ook).
Nu heb ik hier op het forum gezocht en dit gevonden :
http://gathering.tweakers.../970397///website%2Cphpbb

Nu heb ik alleen nog een probleem dat wanneer ik een account aanmaak, dat mijn systeem ook een account aanmaakt in het forum.
Weet iemand waar ik dit script kan vinden die dit doet?

Bvd

Verwijderd

Volgens mij heeft phpBB een eigen forum waar je dat kunt vragen. Wat denk je nu eigenlijk dat het hier is, superlol's persoonlijke helpdesk? Ga je ook nog eens iets voor anderen doen of denk je dat dat niet zoveel zin heeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:34:
Volgens mij heeft phpBB een eigen forum waar je dat kunt vragen. Wat denk je nu eigenlijk dat het hier is, superlol's persoonlijke helpdesk? Ga je ook nog eens iets voor anderen doen of denk je dat dat niet zoveel zin heeft?
Waarom negeer jij dit topic niet gewoon, als het je zo irriteert?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:36:

Ik negeer het niet omdat het me irriteert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Mwah, als je nu even op de TS z'n naam klikt dan zie je dat Cheatah toch stiekum wel gelijk heeft.

@TS:

Script requests zijn hier niet toegestaan helaas, probeer even zelf iets in elkaar te zetten.
Het is niet erg ingewikkeld.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Omdat ze bij phpBB weten hoe hun systeem werkt, dat mag ook wel, als makers zijnde.

Wie kan dus de vraag beter beantwoorden? de users op GoT, of de makers van het pakket waar hij een vraag over heeft.

phpBB heeft een eigen forum, juist voor dit soort vragen. Daarbij heeft superlol een eigen systeem, en dat weten wij op GoT niets vanaf, maar ook bij phpBB niet. Hoe dan ook zal hij dat zelf moeten maken.

Het enige wat superlol nodig heeft is dat ie weet in welke routine phpBB een user aanmaakt, om daar z'n eigen code in te hacken.

Daarbij heeft Cheatah gewoon gelijk, z'n post history ziet er uit alsof wij z'n helpdesk zijn. Vragen doet ie wel, terug geven eigenlijk niets... Dus tjah...

Ey!! Macarena \o/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er is inmiddels genoeg gezegd lijkt me en support op 3rd party producten doen we niet aan; phpBB bevat een prima eigen forum waar je terecht kunt met vragen.

@superlol: je merkt wel aan de reacties dat je ook wel eens mag geven i.p.v. altijd maar nemen, nemen, nemen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 10-08-2008 02:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.